چگونه برای کمک به به کودکان و نوجوانان اجتناب از دیالیز و پیوند کلیه

سه شنبه 14 خرداد 1392
ن : lafee

چگونه برای کمک به به کودکان و نوجوانان اجتناب از دیالیز و پیوند کلیه

 

چگونه برای کمک به به کودکان و نوجوانان اجتناب از دیالیز و پیوند کلیه

هر دو کودکان و بزرگسالان مبتلا به نارسایی کلیه خواهد خستگی مفرط، افسردگی، خارش پوست و سایر complications.However پزشکی را تجربه، کودکان ممکن است مشکلات های اضافی دیگری نیز را از جمله رشد و مشکلات problems.These توسعه خواهد قبل از شروع توسعه آینده خود را به به طور قابل توجهی ای تحت تأثیر قرار می گیرد را را تجربه کنند.

دیالیز و پیوند کلیه هستند که گزینه های های درمان عمده ای برای کودکان درمان زمانی که کلیه خود را به هستند working.However نیست، در یک بار است بچه ها در به دیالیز محدود، آنها را باید کمتر time.It آزاد خواهد ساخت آنها را را به کودکان دیگر جدا شده و صرف زمان کمتر را بر روی مطالعه.

پیوند موفق کلیه در می تواند اجازه می دهد تا کودکان به منجر شود عنوان کلیه ها نرمال های مناسب رشد و ترقی life.But هستند همیشه نمی های موجود، و نه همه کودکان می توانید یک transplant.Sometimes را داشته باشند، یک پیوند به خودی خود ممکن است توقف کار می کند، کرد و کودک آن قسمت ممکن است نیاز به بازگشت به دیالیز تا زمانی که یک را کلیه مناسب نیز در دسترس می شود.

با توجه به آن نقص، پدر و مادر مشتاق برای پیدا کردن یک روش های درمانی جایگزین برای کمک به کودکان اجتناب از دیالیز و transplant.However کلیه هستند این است، هیچ چنین یک راه حل به در داروهای سنتی غربی وجود دارد.

از واحدهای پایه تشکیل عملکردی در کلیه ها هستند cells.When ذاتی کلیه سلول ها دچار اختلال، کلیه ها خواهد کرد که برای کار به خوبی شکست منجر میشود. بنابراین، برای بهبود عملکرد کلیوی، هدف ابتدایی و اولیه از درمان، است که برای بازگرداندن سلول های ذاتی کلیه اختلال در است است است.

اولین قدم این است، به حذف مواد زائد ها و سموم ها از بدن و تمیز کردن خون است. هدف این است که به ایجاد یک محیط مساعد برای بازگرداندن cells.In اختلال در این مرحله، دستگاه خون خالص ساز عرضه می شده است شده است.

سپس، میکرو-چینی Osmotherapy پزشکی این است درمان used.This می تواند رگ های خونی گشاد می شوند و بهبود میکروسیرکولاسیون در kidneys.If خون بیشتری است توسط کلیه ها فیلتر شده شده، مواد زائد بیشتر خواهد شد از بدن حذف خواهند شد. افزایش عرضه خون می توانید ایسکمی کلیوی و تغییر فقدان اکسیژن به در نتیجه باعث ایجاد یک محیط مطلوب برای بازگرداندن، داروهای های cells.What اختلال در 'بازدید کنندگان بیشتر چینی را تونیک هستند و آنها می توانند کمک به در بدن را بازیابی سیستم خود-شفا خود را در ها. در بنابراین، آن را می توانید خود-بازسازی از سلول های به. را تحریک به منظور ارتقاء function.If کلیه کلیه ها های فرزند خود را را می توانید اطلاعات بهتر در کار می کنند به حفظ زندگی، دیالیز یا پیوند کلیه طبیعی خود را و و یا او را خواهد مورد نیاز نمی باشد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چگونه ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.