معده درد و نفخ در PKD

سه شنبه 14 خرداد 1392
ن : lafee

معده درد و نفخ در PKD

 

معده درد و نفخ در PKD

بیمار ما این مشاوره که او مبتلا به PKD است و معمولا درد معده و شرایط bloating.These اغلب او را احساس کامل به راحتی تجربه. او تعجب اگر درد معده و نفخ مربوط به PKD یا نشان دادن مشکلات دیگر مقاله زیر یک توضیح به بیمارانی که همان شرایط را.

کاهش حجم معده است

انواع سیستم در بدن ما وجود دارد و آنها در ways.As خاصی کیست های بزرگ به شدت در PKD تعامل، آنها می توانند معده فشرده سازی برای کاهش room.When آن است هیچ فضای زیادی را در معده وجود دارد، می تواند به شما احساس کامل و از دست دادن اشتها.

اگر حجم معده مسئله این است که، شما باید سعی کنید کوچک اما مکرر meals.That راه معده شما را احساس کامل نیست، اما شما هنوز هم گرفتن تغذیه شما نیاز دارید.

مواد غذایی

برخی از غذاهایی که می خورید می تواند درد معده و نفخ می شود. شما می توانید یک یادداشت غذایی برای دیدن چه غذاهایی شما شده اند خوردن هنگامی که شما تجربه درد و مردم bloating.Some ممکن است ناراحتی به دلیل حساسیت به برخی مواد غذایی خاص را تجربه نگه می دارد.

اگر یک ماده غذایی خاص مقصر درد معده و نفخ در PKD، شما باید دیگر خوردن مواد غذایی است. اصلاح رژیم غذایی ممکن است به حل مشکل کمک کند.

فشار

همانطور که PKD یک بیماری بسیار مقاوم است، ممکن است استرس زیادی در شما ایجاد کند. این ALS می تواند یک منبع از درد معده و نفخ است. در این مورد، شما باید سعی کنید برای کاهش سطح استرس، به ویژه در اطراف غذا.

اگر اصلاح رژیم غذایی و رهایی از استرس کار نمی کنند، ناراحتی شما باید توسط کیست enlargement.If باعث شده، هدف اصلی این است که به کوچک شدن کیست به افزایش در معده volume.Chinese داروهای گیاهی به خوبی می تواند به کوچک شدن کیست ها و متوقف کردن کیست از گسترش بیشتر است. در این راه، ناراحتی خود را به طور کامل کنترل می شود.

با این حال، برخی از داروهای گیاهی چینی ممکن است سمی باشد اگر آنها به طور غیر منطقی استفاده می شود. بنابراین، شما هرگز نباید داروها بدون مشورت با یک پزشک طب چینی و یا شما می توانید به kidneyabc@hotmail.com ایمیل برای دریافت پیشنهادات درمان بیشتر استفاده کنید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: PKD,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.