پیش آگهی افراد در دیالیز با کراتینین 15

سه شنبه 14 خرداد 1392
ن : lafee

پیش آگهی افراد در دیالیز با کراتینین 15

 

پیش آگهی افراد در دیالیز با کراتینین 15

دیالیز می تواند خون به حذف مواد زائد از بدن فیلتر، در نتیجه کاهش کراتینین بالا level.However، در برخی موارد، کراتینین است هنوز هم بسیار high.How پیش آگهی از مردم دیالیز با 15 کراتینین است؟

کلیه های سالم می تواند بی وقفه در کمتر از 24 ساعت کار می کنند برای فیلتر کردن خون و نگه داشتن کلیه ها clean.When خون موفق به کار، دیالیز تجویز خواهد شد. اگر بیماران همودیالیزی را انتخاب کنید، آن است که معمولا دو تا سه بار در هفته انجام می شود و هر درمان حدود چهار ساعت به طول می انجامد.

به طور کلی، سطح کراتینین ایده آل باید 3 تا 4 بعد از دیالیز dialysis.Between، مواد زائد در بدن ساخت تا کراتینین دوباره افزایش خواهد شد. میزان افزایش از فردی به فرد دیگر متفاوت است، بنابراین فرکانس دیالیز نیز different.Usually، هنگامی که کراتینین را افزایش می دهد تا 8 ~ 10، دیالیز دیگر نیاز خواهد شد.

اگر شما فقط شروع دیالیز، سطح کراتینین شما معمولا فقط دارای یک کاهش خفیف. دلیل این است که سطح سموم و مواد زائد در بدن شما بسیار بالا است. بنابراین کراتینین 15 پس از dialysis.However به عادی است، اگر شما در دیالیز به طور منظم برای مدت طولانی بوده است، کراتینین شما هنوز هم نگه می دارد بسیار high.It ممکن است نشان می دهد برخی از condition.It جدی است چرا که بیماری شما ممکن است خیلی دیر تشخیص داده است. یا وضعیت خود را پیشرفت بیش از حد rapidly.If این شرایط رخ می دهد، شما ممکن است یک prognosis.So بد شما ابتدا باید بررسی از علل از کراتینین بالا 15 پس از دیالیز داشته باشد.

دیالیز یک درمان مناسب برای ESRD.It تنها طول می کشد بیش از 1/10 تابع یک عملکرد خوب kidney.Therefore نیست، شما باید به تجربه یک آرایه از عوارض و ناراحتی، مانند سردرد، خارش، گرفتگی عضلات پا، و غیره علاوه بر این، طول عمر مردم در دیالیز به طور قابل توجهی کاهش خواهد یافت.

برای بهبود پیش آگهی از مردم در دیالیز با 15 کراتینین، هدف اساسی از درمان است به منظور بهبود عملکرد کلیوی و افزایش توانایی دفعی از kidney.If مادری این هدف درمان را می توان به دست آمده، دیالیز نخواهد بود required.The درمان ترکیبی میکرو Osmotherapy پزشکی چینی و تصفیه خون گزینه خوبی برای درمان بیماران مبتلا به این بیماری است. شما می توانید با به دست آوردن اطلاعات بیشتر در مورد این درمان مشورت کنید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: کراتینین ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.