چگونه می توان به کاهش سطح کراتینین بالا در بیماران مبتلا به نارسایی کلیه

سه شنبه 14 خرداد 1392
ن : lafee

چگونه می توان به کاهش سطح کراتینین بالا در بیماران مبتلا به نارسایی کلیه

 

چگونه می توان به کاهش سطح کراتینین بالا در بیماران مبتلا به نارسایی کلیه

بیماران مبتلا به نارسایی کلیه منافع در یک موضوع مشترک است که، چگونه برای کاهش کراتینین بالا. چرا؟ کراتی نین یک محصول زائد در بدن است. اگر شما دارای کلیه های سالم، کراتینین حذف خواهد شد. با این حال، زمانی که کلیه های شما شکست خورده، کراتینین در خون ساخت. این است که چگونه سطح کراتینین بالا در بیماران مبتلا به نارسایی کلیه اتفاق می افتد.

نارسایی کلیه و سطح کراتینین بالا

کراتینین، همانطور که در بالا ذکر شد، در نظر گرفته شده است محصولات جانبی بافت های عضلانی برای تولید انرژی است. هنگامی که آن را تشکیل شده است، از آن خواهد شد توسط کلیه های سالم حذف شود. برای افرادی که از نارسایی کلیه رنج می برند، کلیه های آسیب دیده منجر خواهد ساخت، تا به کراتینین در خون. مواد سمی در خون، باعث عوارض مختلف، مانند ضعف، تورم، کم خونی، استفراغ و غیره

برای کاهش سطح کراتینین، چند مرحله را باید برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه است.

چگونه برای کاهش کراتینین بالا در بیماران مبتلا به نارسایی کلیه؟

مرحله 1. از بین بردن کراتینین در خون سپرده

همانطور که همه ما می دانیم، کلیه ها شکست خورده باعث کراتینین در خون. این سطح کراتینین بالا است که باعث می شود خسارت وارده به سلامت به طور مستقیم است. بدین ترتیب، برای از بین بردن کراتینین سپرده شده است اولین گام برای مقابله با علت مستقیم است.

بسیاری از راه های کمک به حذف خون کراتینین. Purifications خون یک گروه از ماشین آلات برای تمیز کردن خون که به حذف تمام انواع سموم در خون کمک می کند است. با توجه به شرایط مختلف آلودگی خون، پزشک خود را به ماشین های مختلف را برای شما انتخاب کنید. عنوان مثال شایع از purifications خون، شامل همودیالیز، hemoperfusion، hemofilteration، CRRT، تبادل پلاسما، جذب ایمنی.

مرحله 2. ترمیم بافت های آسیب دیده کلیه

علاوه بر علت مستقیم، ما باید به درک که علت ریشه سطح کراتینین بالا، نارسایی کلیه یا کلیه ها شکست خورده است. چگونه برای تعمیر بافت کلیه آسیب دیده است؟ شما باید برای پیدا کردن درمان هایی که می تواند کمک به بهبود توانایی فیلتر کردن کلیه ها. Osmotherapy طب میکرو چینی و طب گیاهی چینی کمک می کند تا این موفقیت را به حقیقت می پیوندند.

STEP3. حفظ کلیه مدیریت بهتر

بیش از 95٪ موارد نارسایی کلیه است مربوط به اختلال سیستم ایمنی است. در نتیجه، زمانی که کلیه ها تعمیر، بیماران پیشنهاد برای حفظ یک مدیریت خوب کلیه و جلوگیری از هر گونه عفونت و یا بیماری خفیف که ممکن است سیستم ایمنی بدن شما حمله، در غیر این صورت، بیماری های کلیوی ممکن است به عود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: کراتینین ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.