ESRD: درمان جایگزین به جای دیالیز

سه شنبه 14 خرداد 1392
ن : lafee

ESRD: درمان جایگزین به جای دیالیز

 

ESRD: درمان جایگزین به جای دیالیز

برای افراد مبتلا به ESRD (پایان مرحله بیماری کلیوی)، چه درمان جایگزین به جای دیالیز است؟ این واقعیت است که هیچ کس می خواهد به تجربه دیالیز و بقیه عمر خود را به یک ماشین سرد است. به عنوان یک درمان جایگزین، استفاده از طب چینی به ارمغان می آورد امید تازه ای برای آن دسته از بیماران که سعی خود را برای جلوگیری از دیالیز است.

ESRD به معنی آخرین مرحله و شدید ترین مرحله از بیماری کلیوی. در بسیاری از شهرستان ها، در زمانی که شرایط توسعه در ESRD، پزشکان بیماران مبتلا به دیالیز و یا پیوند کلیه آنها توصیه خواهد شد. با این حال در چین، کارشناسان به بیماران خود که تا زمانی که کلیه ها را می توان ذخیره، دیالیز و پیوند کلیه می تواند اجتناب شود، آن چیزی است که ما به آسانی قابل درک است.

داروهای گیاهی چینی شده اند در چین برای هزاران سال مورد استفاده قرار گیرد. انواع مختلف داروهای گیاهی چینی توابع مختلف بازی کند. در مقایسه با داروهای غربی، هر چند آن را زمان بیشتری برای دیدن اثر درمانی آشکار، داروهای گیاهی چینی درمان مختلف بیماری از ریشه و درمان بدن انسان به عنوان یک کل. پس چگونه طب گیاهی چینی کمک به بیماران ESRD جلوگیری از دیالیز؟

داروهای گیاهی چینی می تواند برخی از توابع داروهای غربی است قادر به رسیدن به بازی کند. از طریق گسترش عروق خونی، افزایش گردش خون، از بین بردن استاز خون، ضد التهاب، ضد انعقاد، تخریب، تامین تغذیه برای کلیه های آسیب دیده، داروهای گیاهی چینی در تعمیر صدمه به کلیه ها و دوره نقاهت عملکرد کلیه هدف. تا زمانی که کلیه های خود بیماران مبتلا به ESRD می توان ذخیره و عملکرد کلیه را می توان بازیافت، نیاز به دیالیز تبدیل خواهد شد بی نیاز است. اگر بیماران ESRD هنوز هم برخی از خروجی ادرار خاص، اثر درمان تبدیل خواهد شد واضح تر و امکان اجتناب از دیالیز افزایش خواهد یافت.

به منظور افزایش بهره وری از داروهای گیاهی چینی و جلوگیری از آسیب به دستگاه گوارش، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی ایجاد شده است. این است که در داروهای گیاهی چینی است. اما در خارج استفاده می شود. بیماران مبتلا به ESRD خارجی می گویند آن را فقط دوست ماساژ چینی، بسیار راحت است. اگر شما هنوز هم این امید برای جلوگیری از دیالیز و شما علاقه مند در طب چینی، شما در حال استقبال با ما تماس بگیرید. کارشناسان آزادانه به شما پیشنهاد حرفه ای با توجه به شرایط شما می دهد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: ESRD,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.