چگونه برای کمک به کودک مبتلا به سندرم نفروتیک

سه شنبه 14 خرداد 1392
ن : lafee

چگونه برای کمک به کودک مبتلا به سندرم نفروتیک

 

چگونه برای کمک به کودک مبتلا به سندرم نفروتیک

رایج ترین نوع سندرم نفروتیک در کودکان نامیده می شود حداقل تغییر بیماری که دارای پیش آگهی نسبتا خوب است. اما سندرم نفروتیک بسیاری از انواع دیگر مانند FSGS، MPGN، و غیره در مقایسه با حداقل تغییر بیماری، این نوع ممکن است که پیش آگهی خوبی ندارد، شما را پیدا خواهد کرد که دارای یک گروه از بیماران به استروئید پاسخ نداده و وجود دارد، در آن صورت ، خطر ابتلا به نارسایی کلیه افزایش خواهد یافت.

در همین حال، داروهای استروئیدی ممکن است یک سری از عوارض جانبی می شود، برخی از پدر و مادر که فرزند خود را از فشار خون بالا، صورت ماه، چاقی مرکزی، ایمنی پایین، نوسان خلق و خو، بیماری های استخوان و برخی از عوارض جانبی دیگر رنج می برند.

اگر شما به دنبال یک درمان موثر و امن برای سندرم نفروتیک، کارشناسان چینی شما میکرو چینی Osmotherapy پزشکی توصیه می کنند. این درمان بر اساس داروهای گیاهی چینی. خارج شده است در طحالی منطقه کلیه استفاده می شود، با کمک دستگاه اسمز، مواد فعال از طب چینی کارآمد می تواند در منطقه کلیه عمل می کنند و بازی یک سری از توابع برای تعمیر آسیب کلیه و بهبود عملکرد کلیه، کمک می کند که کودک مبتلا به سندرم نفروتیک جلوگیری از نارسایی کلیه و دیالیز. اگر شما در میکرو چینی Osmotherapy پزشکی علاقه مند هستند، شما در حال استقبال با ما تماس بگیرید. به ما بگویید چه نوع سندرم نفروتیک فرزند شما در حال درد و رنج است و بیشتر در مورد خود و یا وضعیت خود را.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: سندرم ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.