درمان طبیعی برای کیست های کلیه و سطح کراتینین بالا

سه شنبه 14 خرداد 1392
ن : lafee

درمان طبیعی برای کیست های کلیه و سطح کراتینین بالا

 

درمان طبیعی برای کیست های کلیه و سطح کراتینین بالا

سطح کراتینین بالا است به احتمال زیاد اتفاق می افتد به آن دسته از افراد مبتلا به کیست های کلیوی، و سپس آنچه را که درمان طبیعی برای این موضوع است؟ به عنوان یک فرد مبتلا به کیست های کلیوی، اگر شما از سطح کراتینین بالا رنج می برند، اطلاعات زیر انتظار می رود مفید است.

به طور کلی، کیست های کلیه ساده معمولا علائم و نشانه ها را ایجاد نمی کند. اگر یک کیست ساده کلیه رشد می کند به اندازه کافی بزرگ باشد، علائم ممکن است شامل: درد مبهم در پشت و یا سمت، درد ناحیه بالای شکم، تب، و غیره بیماری کلیه پلی کیستیک (PKD) نوعی اختلال کلیه است که کیست های متعدد در حال رشد در مشخص است کلیه. هنگامی که کیست بزرگ ظلم و ستم به بافت کلیه اطراف، باعث می شود کلیه ها به ایسکمیک و anoxic. به تدریج اختلال عملکرد کلیه است.

هنگامی که کلیه ها قادر به کار به طور معمول و به درستی، یک سری از علائم ظاهر خواهد شد و سطح کراتینین بالا یکی از آنها است. بدان سبب است که کلیه ها نمی توانند کار کنند به طور معمول به حذف مواد زائد از بدن. مردم ممکن است در حال حاضر سعی روش های زیادی برای کاهش سطح کراتینین بالا خود را، اما نتیجه نهایی به نظر می رسد قانع باشد. تا زمانی به عنوان عملکرد کلیه نمی تواند بازیافت شود، بیماران در معرض خطر خاصی برای نارسایی کلیه و دیالیز را دریافت کنید. برخی از اطلاعات مربوط به نشان می دهد که بیش از نیمی از بیماران مبتلا به PKD توسعه توسط سن 70 سالگی ESRD.

کارشناسان می گویند که مهم ترین چیز برای افراد مبتلا به کیست های کلیوی است که به کوچک شدن کیست. در اینجا میکرو چینی Osmotherapy پزشکی توصیه می شود. این درمان بر اساس داروهای گیاهی چینی، اما بیرونی استفاده می شود. انواع مختلف داروهای گیاهی چینی توابع مختلف بازی کند. از طریق افزایش نفوذپذیری دیواره کیست، کاهش فعالیت سلول های پوشش به مایع کیست ترشح و تغییر اختلاف فشار درونی و بیرونی دیواره کیست، مایع کیست را می توان جذب شده و در نهایت از بدن خارج شوند با ادرار. در همین حال، داروهای گیاهی چینی که عملکرد ضد التهاب، ضد انعقاد، گسترش عروق خونی، افزایش گردش خون، از بین بردن استاز خون و تغذیه برای کلیه های آسیب دیده خواهد شد توسط کارشناسان انتخاب شده برای تعمیر آسیب کلیه و بهبود عملکرد کلیه است. همانطور که همه داروهای گیاهی چینی از طبیعت می آیند، بیماران لازم نیست که به نگرانی در مورد عوارض جانبی.

تا زمانی که عملکرد کلیه را می توان بازیافت، سطح کراتینین بالا خواهد شد به طور طبیعی کاهش داد. اگر شما نیز علاقه مند در داروهای چینی، شما در حال استقبال به ما راه شما ترجیح می دهید با ما تماس بگیرید: به طور مستقیم با کارشناس آنلاین مشورت آزادانه در جعبه خدمات ما ارسال ایمیل به kidney-support@hotmail.com، یک پیام را ترک ما.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: کیست ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.