نفروپاتی مزمن آلوگرافت علل

پنج شنبه 9 خرداد 1392
ن : lafee

نفروپاتی مزمن آلوگرافت علل

نفروپاتی مزمن آلوگرافت علل

علل از نفروپاتی آلوگرافت مزمن چه هستند؟ این مسئله بیشتر مربوط به افرادی که پیوند کلیه است. این مقاله به شما توضیح می دهد.

با بهبود بقاء آلوگرافت سرکوب کننده سیستم ایمنی و اوایل، نفروپاتی آلوگرافت مزمن علت های غالب failure.It پیوند کلیه تبدیل شده است با کاهش پیشرونده کلیوی function.Clinically برجسته، آن را با فشار خون بالا و پروتئینوری ارائه می دهد. افزایش سطح کراتینین سرم نشانگر حساس ترین و قابل اعتماد از رد احتمالی است و ممکن است تنها علامت ممکن است.

عوامل خطر متعددی برای آسیب گرافت به عنوان همکاران ممکن است به آلوگرافت مزمن نفروپاتی شناخته شده است وجود دارد.

آسیب حاد: عوامل کمک کننده، انسداد عروق، مسمومیت دارویی، عفونت، عود بیماری و تابع تاخیر در پیوند است.

آسیب مزمن: استفاده طولانی مدت از داروهای سرکوب کننده سیستم ایمنی ضعیف کنترل شده، فشار خون، دیس لیپیدمی، DM.

فوق علل احتمالی نفروپاتی آلوگرافت مزمن است. اگر عوامل خطر ساز قابل کنترل می تواند اجتناب شود، بروز نفروپاتی آلوگرافت مزمن به میزان قابل توجهی کاهش خواهد داد.

درمان نفروپاتی مزمن آلوگرافت چیست؟

درمان موثر شرایط فوق می توانید صدمه به kidney.However جدید را کاهش می دهد، یک بار پیوند کلیه نتواند به کار، بیماران مجبور به بازگشت به دیالیز و یا دریافت یک کلیه دیگر زندگی Transplant.The در دیالیز واقعا hard.Also، شیوع نارسایی پیوند کلیه، ممکن است پس از پیوند دوم بالاتر است.

در نظر گرفتن این مشکلات، یک درمان جایگزین برای افراد مبتلا به نفروپاتی آلوگرافت مزمن به نام میکرو چینی Osmotherapy پزشکی توصیه می شود.

پزشکی Osmotherapy میکرو چینی درمان طبیعی بر اساس طب سنتی چینی است. بر اساس شرایط خاص بیمار، انواع داروهای چینی در آن استفاده شود. آن را به عنوان درمان مبتنی بر گیاه است، آن را تا هیچ اثرات تهاجمی در کلیه. در این روش درمانی نه تنها می تواند کمک به کنترل عوامل خطر نفروپاتی مزمن آلوگرافت برای جلوگیری از کاهش عملکرد کلیوی، بلکه می تواند ساختار کلیه اختلال بازگرداندن و افزایش عملکرد کلیوی. بنابراین نه وجود خواهد داشت نیاز برای دیالیز و پیوند کلیه.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: آلوگرافت ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.