نفریت لوپوس: آیا آلوئه ورا راهنما کلیه

پنج شنبه 9 خرداد 1392
ن : lafee

نفریت لوپوس: آیا آلوئه ورا راهنما کلیه

نفریت لوپوس: آیا آلوئه ورا راهنما کلیه

آلوئه اعتقاد بر این است یک درمان طبیعی است که درمان شرایط مختلف پوست و یبوست کمک می کند. علاوه بر این، همچنین گزارش شده برای نشان دادن مزایای بالقوه در بیماری های کلیوی است. آیا آلوئه ورا بیماران مبتلا به نفریت لوپوس کمک می کند؟

آلوئه ورا باعث می شود ژل و لاتکس است که می تواند پزشکی استفاده می شود. این برگه حاوی گلیکوزیدهای anthraquinone، مواد شیمیایی که باعث یک اثر ملین قوی است. این نشان می دهد که مزایای بسیاری است که می تواند به بیماران مبتلا به نفریت لوپوس کمک کند.

کلیه راهنما

ژل آلوئه ممکن است اثرات مفیدی بر روی کلیه ها، با توجه به مطالعه در بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی داشته باشد. بعد از استفاده از ژل آلوئه، بیماران مبتلا به بیماری کلیوی ناشی از دیابت، بهبود عملکرد کلیه را نشان می دهد، در مقایسه با کسانی که از این گیاه استفاده نکنید.

درمان یبوست

آب آلوئه ورا را تشویق می کند به حرکت روده ها و کمک می کند تا با حذف فرد است یبوست. یبوست یک شکایت شایع در بیماران مبتلا به نفریت لوپوس به علت سموم سپرده در روده است.

سطح کلسترول را پایین بیاورد

با توجه به کاهش عملکرد کلیه، سطح کلسترول بالا در بیماران مبتلا به نفریت لوپوس مشترک برای دیدن است. اگر چه داده ها برای حمایت از این ادعا کافی در نظر گرفته است، مقدار کمی از شواهد وجود دارد که نشان می دهد مصرف آلوئه به صورت خوراکی می تواند کلسترول را پایین بیاورد. یک بار دیگر، مطالعات بیشتری مورد نیاز برای دیدن اگر آلوئه برآورده این وعده است.

بهبود سیستم ایمنی بدن

آلوئه ورا نیز به پیشنهاد برای کمک به بهبود سیستم ایمنی بدن برای آن حاوی ویتامین B12 طبیعی و بسیاری دیگر از مواد معدنی است که می توانید از سیستم بدن را کمک کند.

بسیاری از مطالعات نشان می دهد که آلوئه ورا برای بهبود سیستم ایمنی بدن مفید است. نفریت لوپوس یک مثال خوب از آسیب کلیه های خود ایمنی است. در جزئیات، نفریت لوپوس توسط سیستم ایمنی زمینه ای ایجاد می شود. هنگامی که اختلال سیستم ایمنی بدن می تواند کنترل شود، آن را کمک خواهد کرد که معکوس خسارت های کلیه در بیماران.

با این حال، آلوئه ورا نیز برخی از عوارض جانبی بالقوه را نشان می دهد. بدین ترتیب، به شما پیشنهاد مشورت خدمات آنلاین ما رایگان یا ایمیل به kidneyask@hotmail.com برای پاسخ شخصی!





نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: آلوئه ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.