نارسایی مزمن با کراتینین 11، آیا می توانم آن را تحت درمان با دیالیز

پنج شنبه 9 خرداد 1392
ن : lafee

نارسایی مزمن با کراتینین 11، آیا می توانم آن را تحت درمان با دیالیز

 

نارسایی مزمن با کراتینین 11، آیا می توانم آن را تحت درمان با دیالیز

نارسایی مزمن کلیه اشاره به از دست رفتن پیشرونده کلیه function.When کلیوی قادر به کار، سطوح بالای کراتینین خواهد ساخت تا در body.Creatinine خودی خود سمی نیست، اما سطح بالای کراتینین می تواند بسیار خطرناک از سموم و مواد زائد در بدن نشان می دهد. کراتینین 11 به معنای مهم آسیب کلیه ها و سطوح بسیار بالایی از مواد سمی در بدن است.

هنگامی که کراتینین 11 رخ می دهد، بیماران ممکن است مجموعه ای از ناراحتی و احساسات بد مانند کمر درد را تجربه، تهوع، استفراغ، گرفتگی عضلات، تنگی breath.Even اگر بیماران مبتلا به نارسایی مزمن کلیه و کراتینین احساس خوبی، آنها هنوز هم باید dialysis.Such آغاز سطح بالایی از مواد سمی در بدن ممکن است جان خود را در هر زمان.

دیالیز درمان و نجات بخشی برای نارسایی مزمن کلیه با کراتینین 11 است. اگر بیماران تنظیم به آن، باعث می شود که آنها را بهتر زندگی می کنند. با این حال، آن را تنها می تواند بیش از 10/1 kidney.Due عملکرد خوب به این بیماران مستعد ابتلا به رنج می برند از بی شمار از عوارض مانند سردرد، خارش پوست، عفونت و غیره جانبی شایع اثر دیالیز

دیالیز نقش مهمی در حفظ زندگی بیماران زمانی که کلیه ها قادر به کار، اما آن است که مناسب برای درمان نارسایی مزمن کلیه است. این فقط تنها دارای تابع از خون فیلتر، اما می تواند نارسایی کلیه درمان و بهبود زمان function.As کلیوی می رود، تعداد دفعات دیالیز به gradually.Also طول عمر مردم در دیالیز افزایش خواهد شد به طور چشمگیری کاهش می یابد.

آیا یک درمان جایگزین برای نارسایی مزمن کلیه با کراتینین 11 وجود دارد؟

همانطور که در بالا ذکر شد، کراتینین 11 نشان می دهد سطوح خطرناکی بالا از سموم و مواد زائد در body.The مرحله اول درمان است برای تمیز کردن محیط آلوده داخلی برای ایجاد یک محیط روشن برای بازگرداندن ساختار کلیه اختلال است.

در مرحله بعد، درمان تهاجمی است مورد استفاده قرار گیرد برای بازگرداندن ساختار اختلال کلیه و افزایش عملکرد کلیوی.

دو درمان فوق به هر closely.Each دیگر از آنها مرتبط است، بخشی ضروری در درمان نارسایی مزمن کلیه است. درمان ترکیبی از تصفیه خون و داروهای گیاهی چینی یک درمان موثر برای نارسایی مزمن کلیه با کراتینین 11.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: نارسایی ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.