چگونه می توان پایین سطح کراتینین 3.8 در بیماری های کلیوی به طور طبیعی

پنج شنبه 9 خرداد 1392
ن : lafee

چگونه می توان پایین سطح کراتینین 3.8 در بیماری های کلیوی به طور طبیعی

 

چگونه می توان پایین سطح کراتینین 3.8 در بیماری های کلیوی به طور طبیعی

اگر سطح کراتینین کلیه بیمار بیماری در خون است تا 3.8 بوجود آمده، این نشان می دهد که بیش از 50٪ از عملکرد کلیه از بین رفته است. به منظور کاهش این سطح بالا به طور طبیعی، هر دو درمان های پزشکی و رژیم غذایی را بسیار ضروری می باشد.

1. درمان گیاهی طبیعی

طب چینی دارای سابقه ای بیش از 5،000 سال و کردم به با توسعه علم پزشکی تا حد زیادی بهبود یافته است. پس از گذشت بیش از 20 سال تحقیق، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی توسط کارشناسان کلیه مشهور در چین توسعه یافته است. در حال حاضر، آن را یکی از بهترین روش ها برای درمان بیماری های کلیوی با هیچ عارضه جانبی است.

از آنجا که کراتینین بالا در خون به علت آسیب شدید کلیوی رخ می دهد، راه اساسی این است که برای بازگرداندن عملکرد کلیه را به عنوان را به سطح کراتینین 3.8 در محدوده نرمال است.

پزشکی Osmotherapy میکرو چینی می تواند اثرات از جمله بهبود گردش خون و افزایش جریان خون در کلیه ها عمل کند. با عرضه کافی از خون و اکسیژن به کلیه ها، خود تجدید سلول های کلیه آسیب دیده دوباره فعال خواهد شد، در نتیجه بهبود عملکرد کلیه است. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید: میکرو چینی Osmotherapy پزشکی

2. رژیم غذایی به سطح کراتینین کمتر 3.8

زمانی که کلیه ها عمل به طور معمول، آنها کراتینین از خون حذف و از بین بردن آن را در ادرار. هنگامی که کاهش عملکرد کلیوی، کراتینین در خون می سازد. محدودیت های ویژه در رژیم غذایی کمک به کاهش سطوح. برای کاهش سطح کراتینین بالا برنامه رژیم غذایی برای جزئیات بیشتر مراجعه کنید.

افراد با سطح کراتینین 3.8 می تواند راه های طبیعی فوق برای مقابله با مشکل کلیه خود را انتخاب کنید. اگر شما می خواهم به دانستن اطلاعات بیشتر، احساس آزاد به ترک یک پیام در زیر.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: بیماری ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.