چگونه برای کمک به برادر من اجتناب از دیالیز

پنج شنبه 9 خرداد 1392
ن : lafee

چگونه برای کمک به برادر من اجتناب از دیالیز

 

چگونه برای کمک به برادر من اجتناب از دیالیز

س: سطح کراتینین برادر من است 1000umol / L، پزشک به او توصیه می کند که به تحت دیالیز، اما او آن را انجام نمی. در عوض او ترجیح می دهند مصرف داروهای گیاهی برای نارسایی کلیه خود را. می تواند به شما برخی از پیشنهادات ما را به کمک دیالیز جلوگیری از او را؟

: ما باید بگوییم که کراتینین 1000 بدان معنی است که شرایط در حال حاضر در مرحله 5 بیماری مزمن کلیه، ما همچنین می توانیم آن را به پایان مرحله بیماری کلیوی (ESRD) تماس بگیرید. اکثر بیماران ESRD ممکن است در حال حاضر شروع دیالیز.

گاهی اوقات دیالیز بسیار ضروری است. اگر برادر خود را در حال تجربه برخی از علائم یا عوارض آشکار است، ما نیز توصیه او به دیالیز، اما آن موقت است. در اینجا چیزی در مورد پیشنهادات حرفه ای در چه سطح کراتینین به عنوان مرجع خود نیاز به دیالیز است.

با این حال، اگر عملکرد کلیه را می توان بازیافت، برادر خود را به جلوگیری از دیالیز و پیوند کلیه. اگر شما در داروهای گیاهی علاقه مند هستند، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی توصیه خواهند شد. این درمان بر اساس داروهای گیاهی چینی که از طبیعت می آیند، بنابراین شما لازم نیست که به نگرانی در مورد عوارض جانبی. این به ارمغان می آورد آن دسته از بیماران مبتلا به نارسایی کلیه که تلاش خود را برای جلوگیری از امیدهای جدید دیالیز به عنوان هدف آن را در صرفه جویی در کلیه ها با تعمیر آسیب کلیه و دوره نقاهت عملکرد کلیه،. تا زمانی که عملکرد کلیه را می توان افزایش یافته، کراتینین 1000 خواهد شد به طور طبیعی کاهش می یابد، و دیالیز جلوگیری خواهد شد.

اگر شما هنوز هم هر پیگیری سوالات، به یاد داشته باشید که ما در اینجا به شما کمک رایگان به مبارزه علیه این بیماری همراه با شما.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: اجتناب ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.