مرحله 5 بیماری کلیه و پیوند کلیه، چه باید می دانستید

پنج شنبه 9 خرداد 1392
ن : lafee

مرحله 5 بیماری کلیه و پیوند کلیه، چه باید می دانستید

 

مرحله 5 بیماری کلیه و پیوند کلیه، چه باید می دانستید

در بسیاری از کشورها، هنگامی که بیماری وارد مرحله 5 بیماری کلیوی، آخرین و شدید ترین مرحله از بیماری کلیوی است، به نظر می رسد که پیوند کلیه اجتناب ناپذیر خواهد بود. با این حال، این است که حقیقت این است؟

اگر بیماران مبتلا به بیماری مرحله 5 کلیه خروجی ادرار به مدت بیش از 6 ماه به حال نشده است

با از دست دادن ادامه عملکرد کلیه، بیماران ممکن است کاهش تدریجی در حجم ادرار خود را اطلاع می دهد. در صورتی که خروجی بدون ادرار برای مدت زمان طولانی وجود دارد، به این معنی تقریبا همه از عملکرد کلیه از بین رفته است و هیچ جریان خون وجود دارد و از طریق کلیه ها می رود. در آن صورت، پیوند کلیه بهترین انتخاب تبدیل خواهد شد، می تواند کمک به حفظ جان بیماران را تا حدی. پیوند موفق کلیه قادر به بیماران را یک زندگی عادی زندگی می کنند است. به عنوان یک بیمار مبتلا به بیماری مرحله 5 کلیه، اگر شما در لیست پیوند، شانس پس از آن خوب بوده است. اگر شما در حال حاضر به دریافت، در اینجا چیزی در مورد رژیم غذایی مناسب پس از پیوند کلیه به عنوان مرجع خود است.

اگر مرحله 5 بیماران مبتلا به بیماری کلیوی هنوز هم برخی از حجم ادرار خاصی

در آن صورت، پیوند کلیه ممکن است آخرین گزینه نیست. پزشکی Osmotherapy میکرو چینی معتقد است که که هنوز عملکرد کلیه را می توان به عنوان طولانی بهبود هنوز جریان خون در کلیه ها وجود دارد. پزشکی Osmotherapy میکرو چینی در داروهای گیاهی چینی که می تواند یک سری از توابع داروهای غربی هستند قادر به رسیدن به بازی است. این درمان با هدف صرفه جویی در کلیه ها با تعمیر آسیب کلیه و دوره نقاهت عملکرد کلیه،. در بالینی، آن را در حال حاضر کمک کرد تا بسیاری از موارد جلوگیری از دیالیز و پیوند کلیه. شما نمی توانید تصور کنید که چگونه خوشحال بیمارانی که به سختی هر ادرار زمانی که آنها به افزایش حجم ادرار خود را ببینید. نه مثل دهان و دندان داروهای گیاهی چینی، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی گردند. بسیاری از بیماران خارجی می گویند آن را فقط دوست ماساژ چینی، بسیار راحت است.

اگر شما هنوز هم برخی از حجم ادرار خاصی، و سپس شما به احتمال زیاد برای جلوگیری از پیوند کلیه است. اگر شما می خواهید به دانستن بیشتر و همچنین شما می توانید علاقه مند در طب چینی می باشد، شما می توانید ما توسط یکی از سه روش زیر تماس بگیرید: آزادانه مشورت کارشناسان آنلاین ما ارسال ایمیل به kidney-support@hotmail.com، یک پیام را ترک ما.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: دانستید ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.