دیابت با کراتینین 2.6: باید Ketosteril من در استفاده از

پنج شنبه 9 خرداد 1392
ن : lafee

دیابت با کراتینین 2.6: باید Ketosteril من در استفاده از

 

دیابت با کراتینین 2.6: باید Ketosteril من در استفاده از

Ketosteril به عنوان مکمل برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی با میکرو آلبومین استفاده می شود. باید ketosteril با دیابت و کراتینین 2.6 استفاده کنم؟

چه کاری می تواند تابع در دیابت با کراتینین 2.6 ketosteril؟

Ketosteril محصول روده ای دارویی است که برای پیشگیری و روانکاوی در بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه که توسط اتصال در کنار یک رژیم غذایی کم پروتئین استفاده می شود است.

از پنج آمینو اسید مهم است که می تواند کمک به بیماران مبتلا به بیماری کلیوی به تنظیم سوخت و ساز پروتئین و اسید آمینه تشکیل شده است. این کمک می کند تا کاهش سطح کراتینین بالا.

برای بیماران مبتلا به دیابت با سطح کراتینین، 2 چیز نیاز به دانستن وجود دارد:

- دیابت اولین علت عمده برای صدمه به کلیه ها، که باعث می شود 35 درصد موارد بیماری مزمن کلیه می باشد.

- سطح کراتینین بالا یک علامت مشترک از آسیب کلیه است. معمولا، اگر ارتفاع سطح کراتینین وجود دارد، به این معنی حداقل 50٪ از از دست دادن عملکرد کلیه است. محدوده طبیعی از سطح کراتینین حدود 0.6 ~ 1.2mg/dL به است. کراتینین 2.6 واقعا فراتر از محدوده طبیعی است.

بر این اساس، اگر شما اتفاق می افتد به عنوان یک فرد مبتلا به دیابت و کراتینین 2.6، معمولا شما ممکن است مبتلا به نفروپاتی دیابتی تشخیص داده شده است. در جزئیات، دیابت شما در حال حاضر باعث خسارت وارده به کلیه ها.

بدین ترتیب، به شما پیشنهاد را به درمان های پزشکی برای کنترل صدمه به کلیه ها و سطح کراتینین بالا.

باید من استفاده Ketosteril؟

هر مصرف دارو در شرایط دقیق پزشکی است. بدین ترتیب، شما می توانید بهترین پاسخ از پزشک خود و یا کارشناسان آنلاین رایگان ما را دریافت کنید. یا شما می توانید تجزیه و تحلیل نهایی از kidneyask@hotmail.com پس از ارسال گزارش پزشکی خود را به ما دریافت کنید.

Ketosteril پس از درمان را کاهش می دهد، سطح کراتینین خیلی زود. با این حال، آن را به عنوان یک برنامه طولانی برای بیماران پیشنهاد نشده است. بسیاری از موارد سطح کراتینین بالا دوباره در طول زمان تجربه می کنند. چرا؟

استفاده طولانی مدت از ketosteril بار توبول های کلیه، باعث خسارت futher کلیه.

برای معکوس وضعیت پزشکی شما، کلیدی است برای کنترل هر دو دیابت و آسیب کلیه. فقط کاهش سطح کراتینین می تواند یک انتخاب نهایی نیست. لیست برخی از گیاهان که می تواند کمک به نفروپاتی دیابتی معکوس وجود دارد، اگر شما نیاز دارید، شما می توانید پیام زیر را ترک کنید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: استفاده ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.