آیا سطح کراتینین 2.1 خطرناک

پنج شنبه 9 خرداد 1392
ن : lafee

آیا سطح کراتینین 2.1 خطرناک

 

آیا سطح کراتینین 2.1 خطرناک

آیا سطح کراتینین 2.1 خطرناک است؟ خوب، برای بسیاری از بیماران با کراتینین 2.1، شرایط در حال حاضر خطرناک نیست. اما اگر بدون درمان رها شود، می تواند به مشکلات جدی منجر شود.

کراتینین 2.1 بدان معنی است که شرایط در حال حاضر در اواخر مرحله از مرحله 2 بیماری مزمن کلیه. فرد مبتلا به مرحله 2 بیماری مزمن کلیه، صدمه به کلیه ها با یک کاهش خفیف در میزان فیلتراسیون گلومرولی (GFR) 60-89ml/min. معمولا هیچ علائم برای نشان دادن کلیه های آسیب دیده وجود دارد، این است که چون کلیه های ما بسیار قوی توانایی جبرانی، آنها هنوز هم می تواند انجام یک کار خوب حتی زمانی که آنها عملکرد نه 100٪. اما بیماران باید بدانند که سطح کراتینین افزایش خواهد یافت تا زمانی که حدود 40٪ از عملکرد کلیه از بین رفته است.

اگر بیماران پیدا کردن آنها در مرحله 2 بیماری مزمن کلیه هستند، آن است که معمولا به دلیل از آنها برای بیماری دیگری مانند دیابت یا فشار خون بالا مورد آزمایش قرار گرفتند. چه تر است، بیماران با کراتینین 2.1 ممکن است از سطوح BUN بالا رنج می برند، وجود خون در ادرار، پروتئین در ادرار و برخی دیگر از علائم خفیف است.

ما را در بالا که کراتینین 2.1 ذکر این معنی است که شرایط در حال حاضر در اواخر مرحله از مرحله 2 CKD، است که می گویند، آن را تقریبا وارد مرحله 3 بیماری مزمن کلیه. اگر این وضعیت به خوبی می تواند کنترل شود، بیشتر و بیشتر عملکرد کلیه خواهد شد از دست داده، در نهایت بیماران باید برای رفتن و دیالیز تجربه و یا دریافت پیوند کلیه. همچنین بیماران باید بدانند که هیچ درمانی برای بیماری های کلیوی وجود دارد، اما ممکن است برای جلوگیری از پیشرفت آن و یا حداقل کم کردن سرعت آسیب. در بسیاری از موارد، درمان صحیح و تغییر در شیوه زندگی می تواند کمک به بیماران مبتلا به بیماری کلیوی یک زندگی عادی زندگی می کنند.

اگر می خواهید به کاهش کراتینین 2.1 به طور طبیعی با دوره نقاهت عملکرد کلیه، کارشناسان به شما توصیه می میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، درمان طبیعی است که شروع به نفع بیماران مبتلا به بیماری کلیوی بیشتر و بیشتر در سراسر دنیا.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: خطرناک ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.