چه مدت می تواند در بیماران مبتلا به نارسایی کلیه مرحله 4 زندگی می کنند

پنج شنبه 9 خرداد 1392
ن : lafee

چه مدت می تواند در بیماران مبتلا به نارسایی کلیه مرحله 4 زندگی می کنند

 

چه مدت می تواند در بیماران مبتلا به نارسایی کلیه مرحله 4 زندگی می کنند

بیماران مبتلا به نارسایی کلیه مرحله 4 چه مدت می تواند زندگی می کنند؟ خوب است، هیچ پاسخ دقیق به این سوال وجود دارد، می توان آن را توسط عوامل بسیاری تحت تاثیر قرار، مانند سن، جنس، بیماری اولیه، بیماران درمان را انتخاب کنید، و غیره از کارشناسان چینی می گویند که بیماران مبتلا به نارسایی کلیه مرحله 4 باید در مورد مراقبت این است که چگونه به بهبود امید به زندگی.

هر کس یک فرد خاص است، هر بیمار مبتلا به نارسایی کلیه مرحله 4 باید از آن دسته از داده های به اصطلاح در مورد امید به زندگی از مرحله 4 نارسایی کلیه را نادیده گرفت. اما چیزی که آنها باید انجام دهید این است که خوش بینانه در مورد زندگی خود، به عنوان درمان کارآمد می تواند کمک به بهبود امید به زندگی از مرحله 4 نارسایی کلیه وجود دارد.

مرحله 4 بیماران مبتلا به نارسایی کلیه باید از محدودیت های رژیم غذایی را دنبال کنید برای جلوگیری از از حد بار کلیه ها شکست. همچنین کنترل علائم مرحله 4 نارسایی کلیه است بسیار مهم و ضروری است. برای مثال، کم خونی را می توان با مصنوعی EPO درمان می شود. پتاسیم بالا را می توان با Kayexalate درمان می شود. فسفات بالا را می توان با قرص کلسیم درمان می شود. اسیدوز می توان تا حدی با بی کربنات یا سیترات قرص، و غیره درمان

اما این هنوز کافی نیست. برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه مرحله 4، مهم ترین چیز این است که برای صرفه جویی در کلیه خود را، کارشناسان چینی می گویند. از آن آسان است به درک که عملکرد کلیه یک بار را می توان بازیافت، دیالیز و پیوند کلیه می تواند اجتناب شود، کیفیت زندگی خواهد شد بهبود یافته و امید به زندگی از مرحله 4 نارسایی کلیه طولانی خواهد شد. در حال حاضر سوال این است که چگونه به صرفه جویی در کلیه؟

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی ممکن است بهترین انتخاب است. این درمان بر اساس داروهای گیاهی چینی، اما بیرونی استفاده می شود. بیماران مبتلا به بیماری کلیوی خارجی می گویند آن را فقط دوست دارد ماساژ چینی است. در ترمیم آسیب کلیه و بازیابی عملکرد کلیه از طریق یک سری از توابع داروهای غربی هستند قادر به رسیدن به هدف. پس از درمان توسط میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، بیماران مبتلا به ادرار کم و یا حتی با در ادرار به تدریج افزایش در حجم ادرار خود را ببینید. آیا می توانید تصور کنید که چگونه خوشحال هستند؟

بدون شک امید به زندگی از مرحله 4 نارسایی کلیه خواهد شد بهبود یافته است، اگر درمان است که در صرفه جویی در کلیه ها و دوره نقاهت عملکرد کلیه است. ما خواهد بود با مبارزه علیه این بیماری همراه با شما، در صورت داشتن هر گونه ابهامات، احساس رایگان با ما تماس بگیرید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: نارسایی ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.