چه باید بیماران با کراتینین 6 بدانید

پنج شنبه 9 خرداد 1392
ن : lafee

چه باید بیماران با کراتینین 6 بدانید

 

چه باید بیماران با کراتینین 6 بدانید

اگر شما از کراتینین 6 رنج می برند، سه سوال شما ممکن است در مورد مراقبت وجود دارد و آنها هستند که کراتینین 6 می تواند به شما بگوید، چگونه به آن را کاهش داده و آیا بیماران با کراتینین 6 می تواند دیالیز جلوگیری از. در حال حاضر ما برای پیدا کردن پاسخ ها را دنبال کنید.

چه کاری می تواند کراتینین 6 به شما بگویم؟

کراتینین 6 این معنی است که شرایط در حال حاضر در مرحله 4 بیماری مزمن کلیوی، در چین و برخی کشورهای دیگر آسیایی توسعه یافته، ما نیز می تواند به مرحله نارسایی کلیه می گویند. شاید برخی از بیماران با کراتینین 6 در حال حاضر شروع دیالیز. اما یک چیز بیماران مبتلا به بیماری کلیوی باید بدانید این است که هیچ ارتباط مستقیم بین نیاز به دیالیز و سطح کراتینین وجود دارد وجود دارد. پزشک دیالیز با توجه به شرایط خاص بیمار توصیه خواهد کرد. در اینجا چیزی در مورد پیشنهادات حرفه ای در چه سطح کراتینین به عنوان مرجع خود نیاز به دیالیز است.

چگونه برای کاهش کراتینین 6؟

در بسیاری از کشورها، علاوه بر رژیم غذایی مناسب، بیماران با سطح کراتینین بالا معمولا پیشنهاد را به برخی از داروهای خاص برای از بین بردن نشانه ها و کم کردن سرعت پیشرفت بیماری است. اگر سطح کراتینین ادامه به افزایش، منجر به برخی از علائم و عوارض آشکار، دیالیز آغاز شود. این یک واقعیت است که دیالیز می تواند سطح کراتینین کمتر بدیهی است کمک است.

این که آیا بیماران با کراتینین 6 می تواند جلوگیری از دیالیز؟

بله، پاسخ قطعی است. به همین دلیل دیالیز مورد نیاز خواهد بود به دلیل اختلال عملکرد کلیه ها باعث می شود که کلیه ها قادر به کار به طور معمول و به درستی. تا زمانی که عملکرد کلیه را می توان بازیافت، سپس دیالیز اجتناب خواهد شد.

اگر شما مشتاق برای جلوگیری از دیالیز و پیوند کلیه هستند و شما نیز علاقه مند هستند در طب چینی، سپس به شما پیشنهاد برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد میکرو چینی Osmotherapy پزشکی. همچنین شما می توانید وضعیت خود را با کارشناسان ما برای دیدن چه نوع از پیشنهادات و انتقادات شما آنها را به اشتراک بگذارید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: کراتینین ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.