مدیریت طبیعی PKD و پارگی کیست

چهار شنبه 8 خرداد 1392
ن : lafee

مدیریت طبیعی PKD و پارگی کیست

مدیریت طبیعی PKD و پارگی کیست

با سن، این کیست ها در حال رشد بر روی کلیه ها بزرگتر و بزرگتر تبدیل خواهد شد، که باعث پارگی کیست است به احتمال زیاد اتفاق می افتد. اگر شما از PKD رنج می برند، اطلاعات زیر در مورد مدیریت طبیعی PKD و پارگی کیست است انتظار می رود به شما امید جدید به ارمغان بیاورد.

برای بیماران مبتلا به PKD، پارگی کیست می تواند عوارض خفیف تا شدید می شود. هنگامی که پارگی کیست اتفاق می افتد، شایعترین علایم شامل خون در ادرار، درد و عفونت است. بیماران PKD پیشنهاد برای جلوگیری از این تمرینات شدید است.

کارشناسان بر این باورند که بهترین مدیریت طبیعی PKD و پارگی کیست بدان معنی است که می تواند کمک به چروکیده شدن آن کیست. شاید شما در حال حاضر از میکرو چینی Osmotherapy پزشکی شنیده می شود. این است که در داروهای گیاهی چینی است، اما بیرونی استفاده می شود. از طریق کاهش فعالیت سلول های پوشش از مایع کیست ترشح، افزایش نفوذپذیری دیواره کیست و تغییر اختلاف فشار درونی و بیرونی دیواره کیست، مایع کیست را می توان جذب و سپس از بدن با ادرار حذف شده است. کل فرآیند خواهد شد هر گونه عوارض جانبی تولید نمی کند، در حالی که همه داروهای گیاهی چینی از طبیعت می آیند.

در همین حال، مواد فعال از داروهای گیاهی چینی به تدریج می تواند در بهبود عملکرد کلیه های ضد التهاب، ضد انعقاد، گسترش عروق خونی، افزایش گردش خون، از بین بردن استاز خون و تغذیه برای کلیه های آسیب دیده. برخی از اطلاعات مربوط به نشان می دهد که بیش از نیمی از بیماران مبتلا به PKD توسعه توسط سن 70 سالگی ESRD، در حال حاضر میکرو چینی Osmotherapy پزشکی کمک به بیماران مبتلا به PKD اجتناب ESRD، دیالیز و پیوند کلیه به طور موثر.

امید هر بیمار PKD می تواند جلوگیری از دیالیز و پیوند کلیه. اگر شما می خواهید برای دریافت پیشنهادات حرفه ای از کارشناسان چینی آزادانه، شما می توانید ما را با یکی از سه روش زیر با ما تماس بگیرید:

1. بگو: "سلام" برای شروع گفتگو با کارشناسان آنلاین در جعبه خدمات، سرویس رایگان است.

2. ما ایمیل به kidney-support@hotmail.com ارسال

3. یک پیام را ترک ما.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: PKD ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.