ذخیره کلیه خود را به کاهش کراتینین 3.7

چهار شنبه 8 خرداد 1392
ن : lafee

ذخیره کلیه خود را به کاهش کراتینین 3.7

 

ذخیره کلیه خود را به کاهش کراتینین 3.7

در بسیاری از کشورها، هیچ گزینه های درمانی بهتر برای کاهش کراتینین 3.7 و هر سطح دیگر کراتینین بالا به جز داروهای مورد استفاده برای درمان فشار خون بالا، از بین بردن پروتئین در ادرار، بهبود کم خونی و از بین بردن علائم دیگر وجود دارد. با این حال، اگر شما یک کارشناس چینی مشورت است که چگونه برای کاهش کراتینین بالا، او را به شما بگویم که بهترین راه برای صرفه جویی در کلیه خود را.

اگر کراتینین شما 3.7، توسط آسیب کلیوی ایجاد می شود، می توانید به ما بگویید که این بیماری در حال حاضر در مرحله 3 بیماری مزمن کلیه. مرحله 3 بیماری مزمن کلیه به معنی کاهش متوسط ​​عملکرد کلیه است. کارشناسان امیدوارم که بیماران می تواند یک درمان واقعی است که می تواند به کلیه ها، این است که یک بار به دلیل وضعیت توسعه در مرحله 4 بیماری مزمن کلیه، امکان معکوس شدن تخفیف خواهد شد صرفه جویی را انتخاب کنید. در آن صورت، خطر ابتلا به دیالیز خواهد شد افزایش یافته است، که چیزی است که هر بیمار بیماری کلیوی را ببینید.

حالا که کراتینین 3.7 و دیگر سطح کراتینین بالا توسط صدمه به کلیه ها و اختلال عملکرد کلیه ها ایجاد می شود، به همین دلیل با این علت ریشه معامله نیست؟ کارشناسان چینی از مردم با سطح کراتینین بالا میکرو چینی Osmotherapy پزشکی توصیه می کنند.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی داروهای گیاهی چینی است، اما بیرونی استفاده می شود. بسیاری از بیماران خارجی می گویند آن را فقط دوست دارد ماساژ چینی است. به همین دلیل میکرو چینی Osmotherapy پزشکی به تدریج وادار به توجه بیشتر و بیشتر از تمام جهان است، زیرا در ترمیم آسیب کلیه و بازیابی عملکرد کلیه از طریق یک سری از توابع داروهای غربی هستند قادر به رسیدن به هدف.

اعتقاد بر این است که سطح کراتینین بالا و سایر علایم ناشی از صدمه به کلیه ها خواهد شد به طور طبیعی به عنوان طولانی بهبود عملکرد کلیه را می توان بازیافت. اگر شما هم می خواهید برای ذخیره کلیه های خود و جلوگیری از دیالیز و پیوند کلیه، سپس پیوستن به ما به افراد بیشتری اجازه می دانم که این قطعه از اخبار خوب است. شما در حال استقبال به ما ارسال یک ایمیل به به kidney-support@hotmail.com یا یک پیام را ترک ما، اگر شما هنوز هم هر گونه سوال پیگیری.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: کراتینین ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.