علل سطح کراتینین بالا در خون و بهترین درمان آن

چهار شنبه 8 خرداد 1392
ن : lafee

علل سطح کراتینین بالا در خون و بهترین درمان آن

علل سطح کراتینین بالا در خون و بهترین درمان آن

علل سطح کراتینین بالا در خون چه هستند؟ اطلاعات زیر، شما می توانید نه تنها پاسخ به این سوال نیز بهترین درمان برای سطح کراتینین بالا را دیدار خواهد کرد.

علل سطح کراتینین بالا در خون

کم شدن آب بدن

کم شدن آب بدن می تواند یکی از علل سطح کراتینین بالا در خون است. بیماران با یک کلیه به نظر می رسد به خصوص حساس به اثر از دست دادن آب بر روی سطح کراتینین. این بسیار مهم است برای رد کردن دست دادن آب بدن به عنوان یک علت ممکن است از سطح کراتینین بالا در این گروه از بیماران به دلیل بیماران ممکن است به اشتباه این باور است که کلیه باقی مانده خود را شکست خورده است.

بیماری قلبی

سطح کراتینین بالا شده است به تصلب شرایین یا سخت شدن شریان ها مرتبط است. سطوح موقت کراتینین بالا نیز می تواند توسط انواع مختلفی از عمل جراحی قلب ایجاد شود. این مهم است که برای رد کردن این علل در هنگام ارزیابی سطح کراتینین بالا.

بیماری های کلیوی

بیماری های کلیوی یک علت شایع سطح کراتینین بالا در خون است. کلیه بیمار خواهد شد کراتینین دیگر فیلتر به طور موثر خون. سطح کراتینین شروع به افزایش تا حدود 40٪ از عملکرد کلیه در حال حاضر از دست داده اند، کراتینین بالا نشانگر خوبی برای بیماری کلیوی در مرحله اولیه است. در بسیاری از کشورها، پزشکان درمان دیالیز توصیه می شود زمانی که سطح کراتینین افزایش به درجه خاصی.

بهترین درمان برای سطح کراتینین بالا

در مرحله اول، به شما پیشنهاد به دانستن بیشتر در مورد برخی از داروها برای پایین آوردن سطح کراتینین. هیچ گزینه های درمانی بهتر برای سطح کراتینین بالا در بسیاری از کشورهای دیگر وجود دارد. به منظور دیدن سطوح کراتینین بالا و بالاتر می شوند، ریشه و علت از آسیب کلیه سطوح کراتینین بالا باید تعمیر شود.

پزشکی Osmotherapy میکرو چینی به عنوان بهترین درمان برای بیماری های کلیوی در نظر گرفته شده است، به عنوان آن را در صرفه جویی در کلیه هدف و توانایی برای بهبود عملکرد کلیه. هنگامی که کلیه ها به بازگشت به کار به طور معمول دوباره، سطح کراتینین بالا خواهد بود به طور طبیعی کاهش می یابد. اگر شما هنوز هم هر پیگیری سوال در مورد سطح کراتینین بالا، شما می توانید به ما یک پیام را ترک یا به طور مستقیم اینجا را کلیک کنید kidney-support@hotmail.com به ما ایمیل بفرستید. کارشناسان ما شما را در عرض دو روز پاسخ دهید.



نظرات شما عزیزان:

رحيميان
ساعت20:57---6 آذر 1395
سلام من از دو سال پیش شروع به مصرف داروهای کنترل فشار خون مثل دیوان 80-ایکس فورچ -پوزارکس -و در نهایت متورال نمودم واز اول با مشکل روبرو شدم و ان افزایش اوره وکراتین وعلیرغم تغییر داروها این مشکل حل نشده است ضمنا ازمایش قبل از شروع مصرف داروها نشان دهنده نرمال بودن کراتین واوره میباشد

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: بهترین ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.