CKD و خواب آلودگی

چهار شنبه 8 خرداد 1392
ن : lafee

CKD و خواب آلودگی

CKD و خواب آلودگی

بسیاری از عوامل در ارتباط با بیماری مزمن کلیه که می تواند باعث خواب آلودگی شود وجود دارد. در اینجا برخی از علل این علائم برای اطلاع شما.

خستگی و ضعف

به عنوان بیماری کلیوی توسعه در طول زمان، بسیاری از علائم را به نور آمده است. خستگی و ضعف هر دو علائم رایج این بیماری است. کلیه ارگان مهم برای حذف سموم و آب بیش از حد در خون است. با این حال، زمانی که کلیه ها نمی توانند به خوبی عمل، مواد زائد در بدن ساخت، باعث بروز علائم بسیاری از. خواب آلودگی یکی از آنها است.

کلیه کم خونی

کم خونی کلیه بدان معنی است که کم خونی است که با بیماری کلیوی ایجاد می شود. نه تنها کلیه ها خارج کردن مواد زائدی است، اما شرکت در تولید سلول های قرمز خون است. وقتی کلیه ها آسیب دیده می شوند، له سلول های قرمز خون کم خونی می شود. این بیماران معمولا خواب آلودگی می شود.

برخی داروها

درمان برای بیماری مزمن کلیه نه تنها در خسارت های کلیه هدف، بلکه علائم و عوارض و غیره بسیاری از داروهای تجویز شده برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه جهت مصارف مختلف پزشکی. هر دارو دارای عوارض جانبی آن است. و برخی داروها استفاده برای بیماری مزمن کلیه می تواند باعث خواب آلودگی شود.

دیالیز

دیالیز توصیه می شود به جای کلیه ها خارج کردن مواد زائدی در خون. با این حال، آن را نیز باعث می شود بسیاری از عوارض، که ممکن است شامل:

- افسردگی

- فشار خون پایین

- خواب آلودگی

- خستگی و ضعف.

- سکته مغزی

- بی اشتهایی

- تهوع و استفراغ

آیا هر گونه مدیریت برای خواب آلودگی وجود دارد؟

بله، برخی از مدیریت برای این مشکل وجود دارد.

در مرحله اول، شما باید بدانید که علت ریشه ای خواب آلودگی در بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه، صدمه به کلیه ها است. در نتیجه، درمان آسیب کلیوی حیاتی است. طب گیاهی چینی پیشنهاد می شود برای آن می تواند کمک به بهبود عملکرد کلیه به طور طبیعی.

ثانیا، شیوه زندگی سالم نیز بسیار کمک خواهد کرد. به شما پیشنهاد برای جلوگیری از زحمت کار، وضعیت روانی شدید، مانند استرس و افسردگی. در این موارد، ممکن است برای کمک به دریافت مقدار زیادی از استراحت و حواس پرتی.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: CKD ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.