آیا افراد با سطوح بالای کراتین نیاز به غذا خوردن پروتئین

چهار شنبه 8 خرداد 1392
ن : lafee

آیا افراد با سطوح بالای کراتین نیاز به غذا خوردن پروتئین

آیا افراد با سطوح بالای کراتین نیاز به غذا خوردن پروتئین

آیا افراد با سطح کراتینین بالا نیاز به خوردن پروتئین؟ خب، پاسخ قطعی است. اگر شما از سطح کراتینین بالا رنج می برند، از شما انتظار می رود تا در مورد چیزی مفید یاد بگیرند.

کراتی نین یک محصول زائد عضلات و یا متابولیسم پروتئین است و نمی تواند توسط سلولها برای هر منظور و مقصودی سازنده استفاده می شود. کراتینین به طور کامل توسط کلیه ها و به این منظور از بدن دفع می شود، سطح آن، انعکاسی از توده عضلانی بدن و یا مقدار پروتئین در رژیم غذایی است. که به همین دلیل سطح کراتینین بیش از سطح نرمال پس از مصرف بیش از حد گوشت و یا پس از انجام برخی از ورزش شدید برای مردم عادی است.

به طور کلی، سطح کراتینین نمی خواهد با یک رژیم غذایی معمولی متفاوت است. با این حال، افزایش سطح کراتینین همراه با رژیم غذایی پروتئین بالا، که ممکن است در افرادی که عادت به خوردن یک رژیم غذایی است که در گوشت بسیار بالا 10-30٪ بالاتر دیده می شود. برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی، به کلیه آسیب دیده کراتینین را حذف کنید از بدن، سطح کراتینین بالا می تواند یک مشکل شایع است. به منظور افزایش بار به کلیه ها، افراد با سطح کراتینین بالا به طور کلی پیشنهاد برای نگه داشتن یک رژیم غذایی کم پروتئین.

اما این به این معنا نیست که افراد مبتلا به کراتینین بالا لازم نیست به خوردن پروتئین است. اگر ما پروتئین غذا خوردن نیست، و سپس سوء تغذیه و بیماری های بیشتری رخ می دهد. بنابراین راه حل برای خوردن پروتئین با کیفیت بالا به اندازه کافی برای حفظ سلامت، اما برای به حداقل رساندن اسیدهای آمینه اضافی و یدکی کلیه.

نیازهای پروتئین ما در عصر ما، اندازه و سطح فعالیت بستگی دارد. به منظور برآورد حداقل نیاز روزانه پروتئین خود را چند برابر وزن بدن به پوند 0.37. این تعداد از گرم پروتئین است که باید حداقل روزانه است. با توجه به این روش، یک فرد با وزن 150 پوند است. باید 55 گرم پروتئین در هر روز بخورند. اگر شما مشکلات کلیوی ندارد و سپس شما می توانید بیش از این مقدار است.

اگر شما هنوز هم هر پیگیری سوال در مورد مصرف پروتئین و یا برخی از پیشنهادات رژیم غذایی دیگر برای سطح کراتینین بالا، شما، استقبال به صورتی که دوست دارید با ما تماس بگیرید: مشاوره با کارشناسان آنلاین آزادانه را انتخاب کنید، ما یک ایمیل به کلیه پشتیبانی از هاتمیل @ ارسال . com، یک پیام را ترک ما.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: خوردن ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.