رژیم غذایی برای افراد مبتلا به دیابت در دیالیز

چهار شنبه 8 خرداد 1392
ن : lafee

رژیم غذایی برای افراد مبتلا به دیابت در دیالیز

رژیم غذایی برای افراد مبتلا به دیابت در دیالیز

یک رژیم غذایی متعادل می تواند به کاهش عوارض جانبی دیالیز و بیماران را تنظیم به درمان دیالیز را بهتر کمک کند. چه یک رژیم غذایی متعادل برای افراد مبتلا به دیابت در دیالیز است؟ هدف از رژیم غذایی این است که مدیریت سطح قند خون و کمک به شما احساس می کنید بهترین خود را.

چه چیز مصرف کنید

بیماران مبتلا به دیابت در دیالیز باید از مکمل تغذیه ای را به رژیم غذایی خود را افزایش می دهد. این می تواند مواد مغذی در حین دیالیز از دست دادن و نگه داشتن بیماران در وزن بدن پایدار را تشکیل می دهند. شما باید با متخصص تغذیه خود کار می کنند برای ایجاد یک برنامه غذایی متعادل که حاوی پروتئین با کیفیت بالا، مقدار مناسب از کربوهیدرات ها و چربی.

چه به غذا خوردن

رژیم غذایی برای افراد مبتلا به دیابت در دیالیز باید از غذاهای بالا در فسفر، سدیم و potassium.However محدود، تمام غذاهای حاوی کربوهیدرات مانند نان، غلات، ماکارونی، برنج و غیره ممکن است سطح قند خون را بالا می برد. بنابراین، مهم است که برای بیماران به کنترل میزان کربوهیدرات را در رژیم غذایی خود. مقدار کل کربوهیدرات یو خوردن خواهد شد با داروهای شما و سطح فعالیت و متعادل کننده شده است.

اگر شما می توانید دستورالعمل های رژیم غذایی محدود را دنبال کنید، شما قادر خواهید بود برای کاهش بروز مشکلات بهداشتی در ارتباط با دیابت و بیماری کلیوی.

چگونه یک رژیم غذایی مناسب افراد مبتلا به دیابت در دیالیز کمک کند؟

دیالیز می تواند فسفر را حذف کنید از بدن را با بازده. این می تواند ساخت تا به سطوح بالا در جریان خون، در نتیجه منجر به خارش پوست، استخوان ضعیف، زخم پوست و غیره.

پتاسیم می تواند عضله سطوح بالای پتاسیم در بدن ساخت healthy.If نگه دارید، می تواند باعث شود عضله قلب نمی تواند به خوبی عمل کند، در نتیجه منجر به ضعف عضلات و نارسایی قلبی.

مصرف زیاد سدیم در رژیم غذایی می تواند باعث احتباس مایع و سدیم برای بالا بردن فشار خون خود را. در همین حال، هنگامی که شما بیش از حد مایع در بدن شما، می توانید احساس بسیار ناراحت و حتی تنگی نفس می شود. بنابراین، بیماران مبتلا به دیابت در دیالیز باید مصرف مایعات و سدیم در رژیم غذایی خود کاهش دهد.

فوق فقط برخی از پیشنهادات در رژیم غذایی به طور کلی برای افراد مبتلا به دیابت در دیالیز. همانطور که وضعیت بیماری از فردی به فرد دیگر متفاوت است، شما می توانید به kidneyabc@hotmail.com ایمیل به یک برنامه رژیم غذایی شخصی.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: دیابت ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.