آیا انبه میوه خوب برای افراد مبتلا به نفروپاتی IgA

چهار شنبه 8 خرداد 1392
ن : lafee

آیا انبه میوه خوب برای افراد مبتلا به نفروپاتی IgA

 

آیا انبه میوه خوب برای افراد مبتلا به نفروپاتی IgA

انبه پادشاه میوه نامیده می شود. این نه تنها طعم خوب است، اما یک آرایه از مزایای درمانی نیز داشته باشد، اگر شما مبتلا به نفروپاتی IgA زندگی می کنند، میوه انبه است برای شما خوب است؟

انبه به افراد مبتلا به نفروپاتی IgA پیشنهاد و کاهش دلایل تابع کلیه به شرح زیر است:

پتاسیم یک ماده معدنی گرفته شده از طریق مقدار diet.Excess خود را از پتاسیم می تواند توسط کلیه ها و سطح پتاسیم در خون نگه می دارد و در یک سطح ثابت 3.5 فیلتر شده است ~ 5.5 میلی مول / سطح نرمال L.The پتاسیم در خون در حفظ متابولیسم انرژی طبیعی مهم است و تابع عصبی و عضلانی، سطوح بالای پتاسیم در خون می تواند ضربان قلب نامنظم یا حمله قلبی شود. با توجه به مرحله بیماری کلیوی و چگونه به خوبی کار کلیه هایتان را برای فیلتر کردن خون، مقدار پتاسیم در رژیم غذایی خود را نیز باید متفاوت باشد.

انبه سرشار از پتاسیم است، بنابراین آن را به افراد مبتلا به نفروپاتی IgA که کلیه ها به خوبی کار نمی پیشنهاد نشده است. دیگر میوه های لود شده در پتاسیم عبارتند از: موز، پرتقال، آب پرتقال، عسلک و خربزه طالبی، کیوی، انبه، خربزه درختی، انار، آب انار، آلو، آب آلو، کشمش و آوکادو. میوه های کم پتاسیم هستند گزینه های بهتری برای افراد مبتلا به نفروپاتی IgA نداشتند. این میوه ها شامل انواع توت ها، انگور، سیب، گیلاس، نارنگی، آناناس، هلو و گلابی است. با این حال، در حالی که این میوه های کم پتاسیم هستند، بیماران باید هنوز هم در حد متوسط ​​مصرف داشته باشد.

جدای از انبه و سایر میوه ها، بیماران همچنین باید محتاط در انتخاب products.Dairy فرآورده های لبنی مانند شیر، پنیر، بستنی و ماست از پتاسیم است. علاوه بر این، بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA باید از غذاهایی که حاوی فراورده های لبنی به عنوان آنها نیز حاوی پتاسیم مانند پیتزا، لازانیا آگاه، سوپ خامه و غیره

به عنوان مقدار پیشنهادی پتاسیم به افراد مبتلا به نفروپاتی IgA در مراحل مختلف متفاوت است، شما می توانید از ما بدانند که چقدر برای شما مناسب است مشورت کنید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: نفروپاتی ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.