چرا افراد مبتلا به دیابت نوع 2 قند خون پایین بعد از دیالیز

چهار شنبه 8 خرداد 1392
ن : lafee

چرا افراد مبتلا به دیابت نوع 2 قند خون پایین بعد از دیالیز

 

http://www.kidneyabc.com/dialysis/1689.html

قند خون کم است به عنوان یک سطح قند خون کمتر از 60 تا 70mg/dL تعریف شده است. این است که معمولا افراد مبتلا به دیابت نوع 2 بعد از دیالیز دیده می شود. چگونه رخ میدهد؟ چگونه آن را مدیریت کنید؟

قند خون پایین

سطح قند خون پایین ممکن است با هیچ symptoms.However رخ می دهد، بعضی از بیماران ممکن است تکان دادن، تاری دید، تجربه عرق کردن، سردرد etc.In مورد جدی، قند خون حتی می تواند تهدید کننده زندگی باشد. عوامل متعددی است که می تواند قند خون در افراد مبتلا به دیابت، از جمله مصرف بیش از حد انسولین و یا دیگر عوارض مزمن دیابت، پرش یک وعده غذایی یا ورزش سخت تر از حد معمول است.

علل کاهش قند خون در دیابت نوع 2 بعد از دیالیز

دیابت شایع ترین علت از پایان مرحله بیماری کلیوی (ESRD) است، که به نقطه ای که در آن کلیه ها دیگر قادر به فیلتر کردن و تمیز کردن خون به عنوان مورد نیاز برای life.In روزانه است این است که مورد، دیالیز به طور منظم مورد نیاز برای تمیز کردن خون است.

دیابت نوع 2 مقاومت به انسولین، که در آن سلول های بدن می تواند استفاده از انسولین را ندارد کارآمد برای پردازش مقاومت glucose.Insulin است، نیز یک مشکل برای افراد مبتلا به بیماری های کلیوی ایجاد می شود.

دیالیز می تواند کمک به بهبود مقاومت به انسولین به سلول های بدن به انسولین های better.Therefore استفاده، بیماران مبتلا به دیابت نوع 2 باید دوزهای کمتری از انسولین پس از دیالیز از آنها در روز انجام دهید زمانی که آنها را dialysis.If ندارد آنها هنوز هم با دوز بالا انسولین به عنوان قبل از آنها می باشد بسیار مستعد به کم خون sugar.Therefore:، بیماران توصیه می شود برای نظارت بر سطح قند خون خود را به طور منظم در طول دیالیز.

قبل از تغییر دوز انسولین خود را، شما باید با پزشک خود مشورت کنید. او / او می تواند دوز انسولین شما نیاز بر اساس شرایط فردی خود تصمیم می گیرید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: افراد ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.