GFR 47، کراتینین 1.8، چگونه به اجتناب از دیالیز

چهار شنبه 8 خرداد 1392
ن : lafee

GFR 47، کراتینین 1.8، چگونه به اجتناب از دیالیز

 

GFR 47، کراتینین 1.8، چگونه به اجتناب از دیالیز

میزان فیلتراسیون گلومرولی (GFR) یک آزمایش مورد استفاده قرار گیرد برای چک کردن که چگونه به خوبی کلیه های شما functioning.It حجم مایع فیلتر از فیلترهای کوچک در kidneys.Based در GFR است، بیماری مزمن کلیوی (CKD) است به 5 stages.GFR تقسیم 47 در مرحله 3 به CKD با GFR اعم از 30 ~ 59 میلی لیتر / دقیقه است.

کراتینین است محصول جانبی کراتین است که بخش مهم در muscle.It معمول ترین شاخص اندازه گیری عملکرد کلیوی است. با این حال، آن است که نه یک sensitive.This بسیار است زیرا کراتینین را افزایش نمی دهد تا نیمه به عملکرد کلیوی lost.Creatinine 1.8 است، بسیار بالاتر از محدوده نرمال کراتینین (0.5 ~ 1.2).

به طور کلی، زمانی که GFR کمتر از 10 کاهش می یابد، دیالیز آغاز خواهد شد. GFR 47 و کراتینین 1.8 بسیار جدی درمان تهاجمی conditions.If، به تصویب رسید، مرحله 3 بیماری مزمن کلیه در حال توسعه به مرحله بعد متوقف خواهد شد. اگر چنین است، دیالیز اجتناب خواهد شد.

اگر شما می توانید مراحل زیر درمان پس از، شما قادر خواهید بود برای کنترل وضعیت خود را به طور موثر.

کنترل شرایط اساسی

انواع شرایط و بیماری که می تواند problem.Diabetes کلیه و فشار خون بالا هستند دو causes.Control رایج ترین قند خون و فشار خون می تواند پیشرفت بیماری را کند می شود وجود دارد.

درمان عوارض

عوارض بیماری کلیوی شتاب دهنده قابل توجهی از زوال عملکرد کلیه، مانند proteinuria.Meanwhile است، عفونت مانند سرماخوردگی، گلودرد، عفونت دستگاه ادراری نیز از عوامل خطر در بدتر شدن کلیه function.Treating و کنترل این شرایط می تواند عملکرد کلیوی را بهتر محافظت هستند.

بهبود عملکرد کلیوی

هنگامی که صدمه به کلیه ها تشکیل شده است، درمان های فوق به تنهایی می تواند از دست دادن تدریجی کلیه function.To مرحله توقف 3 CKD از پیشرفت به مرحله بعدی به طور کامل، هدف اصلی از درمان است برای بازگرداندن ساختار اختلال کلیه و بهبود عملکرد کلیوی متوقف نمی شود. صدمه به کلیه ها هنوز در مرحله 3 بیماری مزمن کلیه می تواند معکوس شود. اگر چنین است، GFR 47 را می توان افزایش یافته و کراتینین 1.8 کاهش خواهد یافت.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: کراتینین ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.