تفاوت بین کیست کلیه و بیماری کلیه پلی کیستیک

چهار شنبه 8 خرداد 1392
ن : lafee

تفاوت بین کیست کلیه و بیماری کلیه پلی کیستیک

 

تفاوت بین کیست کلیه و بیماری کلیه پلی کیستیک

کیست های کلیه و بیماری کلیه پلی کیستیک وضعیت پزشکی دو کلیه. هر دوی آنها بر اساس کیست در کلیه ها مشخص می شود. آیا هیچ تفاوتی بین کیست کلیه و بیماری کلیه پلی کیستیک وجود دارد؟

بله، تفاوت های بسیاری بین کیست های کلیه و PKD وجود دارد. خواندن و پیدا کردن جزئیات به شرح زیر است.

تاریخچه خانواده

بیماری کلیه پلی کیستیک بیماری کلیه ژنتیکی اجرا می شود که در خانواده است. اگر یکی از پدر و مادر PKD است، فرزند او 50٪ احتمال تحت تاثیر قرار گرفتن. اگر هر دو والدین دارای این بیماری ژنتیکی، فرزند خود را 75٪ احتمال دریافت کنید. کیست کلیه ژنتیکی بیماری کلیوی است. اما، اگر یک فرد دارای سابقه خانوادگی، او بیشتر احتمال ابتلا به کیست کلیه، به طور کلی.

شماره کیست

کیست های کلیوی را می توان به ساده کیست های کلیه و کلیه های متعدد تقسیم شده است. سابق حاوی اطلاعات زیر می باشد تعداد محدودی از کیست در حالی که یکی دوم مشخص می شود کیست ها بیشتر خواهد شد. با این حال، اعداد کیست کیست های کلیه در بیماران نمی توان در مقایسه با کیست های عظیم در بیماران مبتلا به PKD. از لحاظ تئوری، هر نفرون می تواند در بیماران مبتلا به PKD توسعه. در بسیاری از علل، کیست های متعدد است.

درمان است یا نه

صحبت از این موضوع، بسیاری از بیماران خواهد شد بسیاری از احساسات و منافع را نشان می دهد. با توجه به عوامل ژنتیکی، PKD یک وضعیت پزشکی است که می تواند درمان است. کیست کلیه، اگر می توان در زمان کنترل شود، می توان درمان کرد. اما اگر آن باعث صدمه به کلیه ها به طور جدی، از دست دادن عملکرد کلیه ممکن است دائمی باشند.

درمان

به دلیل تفاوت بین کیست های کلیه و بیماری کلیه پلی کیستیک، درمان در دو بیماری کلیوی متفاوت است. درمان برای هر دو آنها ممکن است شامل جراحی، دارو برای عوارض و علائم، و همچنین به عنوان طب سنتی چینی.

با این حال، تفاوت این است که تحت عمل جراحی ممکن است می توانید تمام کیست ها در بیماران مبتلا به کیست کلیه، به علت کیست محدود حذف. فقط عمل جراحی است به اندازه کافی برای نشان دادن مانند اثرات بزرگ در PKD، برای همه کیست بزرگ شدن حفظ نیست. حتی اگر بزرگترین کیست می تواند برداشته شود، کیست های کوچک باقی مانده دوباره در طول زمان بزرگ خواهد شد. این است که چرا میکرو چینی Osmotherapy پزشکی پیشنهاد شده است. این کمک می کند تا کوچک شدن همه کیست در کلیه ها در تعداد و اندازه به طور طبیعی. آن را در هر دو کیست های کلیه و PKD کار می کند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: کیستیک,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.