بالا 6 در رژیم غذایی برای محافظت از کلیه شما

سه شنبه 7 خرداد 1392
ن : lafee

بالا 6 در رژیم غذایی برای محافظت از کلیه شما

 

http://www.kidneyabc.com/food-drink/1685.html

رژیم غذایی نقش مهمی را برای مدیریت حفاظت بهتر برای کلیه. در اینجا 5 پیشنهاد رژیم غذایی برای اطلاع شما.

پروتئين

بیماران دچار نارسایی کلیه باید مراقب باشید در مورد مقدار و نوع پروتئین آنها مصرف می شود زیرا کلیه ها دیگر انجام یک کار خوب از بین بردن اوره. بیماران باید مطمئن شوید که برای دریافت پروتئین به اندازه کافی با این حال، چرا که بدون پروتئین بدن قادر به انجام تعمیر و نگهداری عضلانی مناسب نیست.

سدیم

به طور معمول عملکرد کلیه ها کمک به حفظ سطح مناسبی از سدیم در بدن. اگر کلیه ها شروع به شکست با این حال، آن را مهم تر برای حفظ سطح مناسب مصرف سدیم. از آنجا که نمک کمک بسیار زیادی برای عطر و طعم غذاها، ممکن است مفید برای پیدا کردن جایگزین برای آن. جایگزین نمک مصنوعی نیز باید اجتناب شود، با این حال.

فسفر

به طور معمول، کلیه ها کمک به حفظ این تعادل با حذف فسفر بیش از حد از جریان خون. یک متخصص تغذیه کلیه ممکن است به الیاف پشم که بهم پیوسته و نخ پشم را تشکیل میدهد فسفات، که می تواند به کنترل میزان فسفات است که بدن جذب کمک تجویز کند.

پتاسیم

وقتی کلیه یک فرد را در حال کار به طور معمول آنها فیلتر کردن پتاسیم اضافی، کمک به حفظ مقدار مناسب در بدن است. پرتقال، کلم بروکلی، گوجه فرنگی، گوجه فرنگی، سیب زمینی و هویج سرشار از پتاسیم است. سیب، ایدا اریزا (نوعی زغال اخته آبی رنگ)، انگور، توت فرنگی، کاهو، و پیاز می باشد در پتاسیم نسبتا کم است.

چربی

چربی به شما می دهد انرژی، شما را گرم نگه می دارد و به شما کمک می کند تا برخی از ویتامین ها در مواد غذایی خود استفاده کنید. اما چربی بیش از حد می تواند به افزایش وزن و بیماری های قلبی منجر شود. چربی سالم یا چربی "خوب" نامیده می شود چربی اشباع نشده است. نمونه هایی از چربی اشباع نشده، مانند آجیل، روغن های نباتی، آجیل و یا روغن زیتون و غیره.

اب

بدتر که کلیه ها عملکرد، مهم تر آن است که برای بیماران برای نظارت بر میزان مصرف مایعات خود. روش بیشتر توصیه می شود برای جلوگیری از احتباس آب است برای نظارت بر مصرف نمک، همانطور که در بالا توصیه می شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: رژیم ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.