درمان برای FSGS با از GFR 25 و کراتینین 6.6

سه شنبه 7 خرداد 1392
ن : lafee

درمان برای FSGS با از GFR 25 و کراتینین 6.6

درمان برای FSGS با از GFR 25 و کراتینین 6.6

GFR است برای اندازه گیری که چقدر خون توسط kidneys.It فیلتر یک شاخص مهم از نتایج کلیه function.Normal از محدوده GFR از 90 ~ 120ml/min/1.73m2 است استفاده می شود.

به کراتینین محصول جانبی از کراتین است، یک بخش مهم در muscle.It است که به طور معمول توسط کلیه ها فیلتر شده به طوری که سطح کراتینین در خون می تواند در یک سطح ثابت از 0.6 ~ 1.3.A سطح کراتینین سرم بالا بدان معنی است که کلیه های شما کار نمی کند این نیز به ارزیابی عملکرد کلیوی استفاده می شود.

FSGS یک اختلال است که با التهاب و زخم از glomeruli.As فیلتر اختلال است، خون کمتری توسط کلیه ها فیلتر شده، در نتیجه در سطح کراتینین بالا و کاهش GFR.GFR 25 و کراتینین 6.6 به معنای آسیب بسیار جدی کلیوی.

درمان برای FSGS با از GFR 25 و کراتینین 6.6 چیست؟

درمان های اساسی برای FSGS

پس از یک رژیم غذایی سخت کم سدیم برای کمک به حفاظت از کلیه ها و کاهش فشار خون

اجتناب از داروهایی که به طور بالقوه مضر به کلیه ها، مانند داروهای ضد التهابی غیر استروئیدی.

با توجه به تبدیل کننده آنژیوتانسین مهارکننده های آنزیم (ACE) به کاهش فشار خون و کاهش پروتئین در ادرار.

درمان های اساسی تنها می تواند پیشرفت FSGS کند، اما نه به اندازه کافی به کراتینین کمتر و بهبود GFR.

برای درمان FSGS با از GFR 25 و کراتینین 6.6 به طور موثر، هدف اصلی از درمان اختلال عملکرد ایمنی بدن درست است و بازگرداندن اختلال گلومرول ها و همچنین بهبود عملکرد کلیوی.

پیوند سلول های بنیادی می تواند بیماری را سرکوب و یا افزایش پاسخ ایمنی بدن را درمان کنند. در درمان FSGS، می تواند پاسخ التهابی غیر طبیعی در کلیه ها برای جلوگیری از آسیب بیشتر سیستم ایمنی به کلیه ها سرکوب می کنند.

علاوه بر این، داروهای گیاهی چینی تونیک بافت های کلیوی هستند و می توانند خود را بازسازی فیلترهای اختلال را تحریک. بنابراین، عملکرد کلیوی خواهد شد به طور قابل توجهی بهبود یافته است.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: FSGS ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.