بی حسی در دست راست من زمانی که من دیالیز

سه شنبه 7 خرداد 1392
ن : lafee

بی حسی در دست راست من زمانی که من دیالیز

 

بی حسی در دست راست من زمانی که من دیالیز

چرا مردم در تجربه دیالیز بی حسی در دست راست؟ آیا این یک بیماری جدی است؟ علل احتمالی چه کسانی هستند؟

بی حسی در دست راست باید با از همودیالیز fistula.Before همراه، فیستول ایجاد ارتباط بین ورید و artery.In روزهای اول، گردش خون می تواند immediately.So شما ممکن است برخی از سردی و بی حسی در دست با فیستول احساس بهبود می یابند. این احساس معمولا در چند هفته به عنوان گردش خون شما را جبران fistula.However، اگر این احساس ها بسیار جدی و یا بازیابی نیست، شما باید آنها را به پزشک خود را در اسرع وقت به possible.Because فیستول گزارش ممکن است باعث بیش از حد جریان خون به دور از دست های خود را.

علاوه بر این، هر گونه محدودیت جریان خون از طریق فیستول ممکن است باعث بی حسی یا problems.Here دیگر برخی از راهنمایی برای کمک به حفظ جریان خون بدون محدودیت.

اجتناب از لباس های تنگ است که می تواند فشار در منطقه دسترسی شما قرار داده است

آیا کیف، کیف پول و یا هر نوع از اقلام سنگین در منطقه دسترسی خود را حمل می کند

Don't خواب با بازوی دسترسی شما زیر سر یا بالش خود را

چک کردن نبض در دسترسی شما روزانه

اگر جریان خون از طریق فیستول می تواند به خوبی نگهداری می شود، بی حسی در دست بهبود می یابند.

به غیر از بی حسی در بازو همراه با فیستول، بیماران همچنین باید از بروز infection.Cleanliness فیستول جلوگیری از یکی از راه های کسی که در همودیالیز می تواند نگه داشتن خود uninfected.If فیستول درد، حساسیت به لمس، تورم یا قرمزی در اطراف منطقه دسترسی متوجه، آن است که لازم برای بیماران به آنها را با مراقبت های بهداشتی خود را تیک بزنید provider.Fever ممکن است رخ دهد اگر است infection.Antibiotics فیستول وجود دارد اغلب برای کنترل عفونت تجویز شده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: حسی ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.