غذاهای خوب برای بیماران مبتلا به هنوخ شوئن پورپورا نفریت

سه شنبه 7 خرداد 1392
ن : lafee

غذاهای خوب برای بیماران مبتلا به هنوخ شوئن پورپورا نفریت

 

غذاهای خوب برای بیماران مبتلا به هنوخ شوئن پورپورا نفریت
 
هنوخ شوئن پورپورا شکل واسکولیت است. شدید ترین عارضه این بیماری، صدمه به کلیه، که می تواند خون را در ادرار می شود، تورم و فشار خون بالا است. غذا خوردن یک رژیم غذایی مناسب می تواند به کنترل این علائم کمک کند. غذاهای خوب برای بیماران مبتلا به نفریت هنوخ شوئن پورپورا ها چه هستند؟

ویتامین C

بیماران مبتلا به نفریت هنوخ شوئن پورپورا پیشنهاد به خوردن غذاهای سرشار از ویتامین C، زیرا ویتامین C دارای تابع کاهش نفوذپذیری عروق خونی. این مواد غذایی عبارتند از: گریپ فروت، پرتقال، مرکبات، سیب، لیمو، توت فرنگی، میوه کیوی، گوجه فرنگی و سایر سبزیجات سبز.

پروتئين

تنظیم مصرف پروتئین. مصرف ناکافی پروتئین ایمنی را کاهش داده و به راحتی عفونت های القا، در حالی که مصرف بیش از حد پروتئین بار از کلیه بیمار را افزایش می دهد. شما می توانید با پزشک آنلاین ما در مورد وضعیت دقیق خود را چت، بنابراین ما می توانیم به شما بهترین مقدار مصرف روزانه پروتئین و انتخاب مواد غذایی ارائه دهد.

اجتناب از غذاهای محرک

این غذاها ماهی، میگو، خرچنگ، غذاهای دریایی، فلفل، گوشت گوسفند، گوشت گاو، مرغ، و غیره این غذاها می توانند وضعیت بیماری را بدتر. چه چیزی بیشتر، سبزیجات تازه و میوه ها توصیه می شود به خوردن. قطع مصرف سدیم و مایع.

لطفا به خاطر داشته باشید که رژیم غذایی فوق تنها می تواند به عنوان یک مرجع خدمت کرده است. افراد مبتلا به هنوخ شوئن پورپورا نفریت باید رژیم غذایی خود را تحت راهنمایی های پزشک خود را داشته باشد. اگر شما نیاز به کمک بیشتر، لطفا ما ایمیل در kidneyservice@hotmail.com.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: غذاهای ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.