چگونه Cordyceps عصاره راهنما بیماری کلیه پلی کیستیک (PKD)

سه شنبه 7 خرداد 1392
ن : lafee

چگونه Cordyceps عصاره راهنما بیماری کلیه پلی کیستیک (PKD)

 

 
چگونه Cordyceps عصاره راهنما بیماری کلیه پلی کیستیک (PKD)

Cordyceps عصاره، همچنین به عنوان "زمستان کرم چمن تابستان شناخته می شود، یک جنس از قارچ برای قرن ها در طب سنتی چینی (TCM) با توابع استفاده می شود به منظور افزایش انرژی، طول عمر و کیفیت زندگی است. چگونه آن را کمک به افراد مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک؟

قلوه

Cordyceps عصاره می تواند گردش خون به سایر نقاط بدن را افزایش می دهد، در نتیجه تنظیم عملکرد طبیعی کلیه ها. علائم از PKD از جمله از خستگی، کم خونی، تهوع، استفراغ، از دست دادن اشتها، و غیره را می توان رها شوند. عملکرد کلیه را می توان از آسیب دیده محافظت می شود.

دیابت

برای افراد مبتلا به دیابت و PKD، Cordyceps عصاره می تواند به کنترل دیابت به طور موثر کمک کند. این شامل یک پلی ساکارید خاص است که دارای خواص آنتی اکسیدانی قوی و اثر کاهنده قند خون در بدن است، بنابراین متابولیسم گلوکز می تواند بهبود یافته و حساسیت به انسولین می تواند افزایش یافته است.

سلامت کبد

این گیاه مفید برای حفظ سلامت کبد است.

علاوه بر این، Cordyceps عصاره به نفع سیستم گردش خون با تقویت عضلات قلب، تنظیم تراز فشار خون و بهبود گردش خون. این نیز شناخته شده است به اثر دیورتیک و خواص ضد التهابی است.

اگرچه Cordyceps عصاره های طبیعی و بی خطر در نظر گرفته می شود برای استفاده هستند، بهتر است آن را برای بیماران مبتلا به PKD است پس از مشورت با پزشک به مصرف تنها. به شما پیشنهاد برای اشاره به "لیست گیاهان دارویی توصیه می شود برای بیماری کلیه پلی کیستیک" برای اطلاعات بیشتر در مورد درمان طبیعی.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: PKD,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.