آیا می توانم برخی گیاهان التیام نفریت کلیه

سه شنبه 7 خرداد 1392
ن : lafee

آیا می توانم برخی گیاهان التیام نفریت کلیه

آیا می توانم برخی گیاهان التیام نفریت کلیه

نفریت اشاره به التهاب کلیه ها می شود. کلیه ما تابع برای فیلتر کردن مواد زائد و مایعات اضافی از بدن است. اگر کلیه ها متورم شوند، توانایی های خود را به تابع به اندازه کافی دچار اختلال میشود. به عنوان نتیجه، مواد زائد و آب اضافی را در جریان خون ساخت تا پروتئین و خون ممکن است در ادرار ریخته. آیا می توانم برخی گیاهان التیام نفریت کلیه؟

در زیر گیاهان هستند که در درمان نفریت به طور طبیعی موثر یافت:

▪ طب سنتی چینی است. پخته ریشه rehmannia، ریشه گون، میوه Cornús هست، پوست moutan، بارهنگ آبی ریزوم و ریشه سیب زمینی وحشی - ترکیب به شرح زیر در درمان این بیماری بسیار موثر است. Cordyceps عصاره قارچ، ریشه ریواس و ریشه مریم گلی نیز برای این بیماری مفید هستند.

▪ UVA ursi. این گیاه قابض است و می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای درمان کلیه. می توان آن را به عنوان یک چای، تنتور یا کپسول یافت می شود.

▪ گون. این بسیار مفید است برای درمان پروتئین و خون در ادرار. این گیاه همچنین GFR و یا عملکرد کلیه را بهبود می بخشد. از ریشه خیلی Rehmannia را می توان با گون برای درمان حتی موثرتر برای این بیماری ترکیب شده است.

▪ تنتور دانه گزنه گیاه دیگری است که می تواند مورد استفاده برای درمان این بیماری کلیه است.

▪ سایر گیاهان مفید در درمان نفریت نیز شامل کتان، مر، خضرهالشتاء، ریشه مریم گلی، و غیره

همیشه در خاطر داشته باشید که قبل از شروع هر نوع داروی گیاهی با پزشک خود تماس بگیرید نگه دارید. پزشک کلیه ما نیز در دسترس آنلاین به شما توصیه های مفید در مورد گیاهان برای نفریت ارائه است. احساس رایگان به گپ زدن با آنها را اگر شما می خواهم بدانم که گیاهان می باشد بهترین انتخاب برای وضعیت شما.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: نفریت ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.