CKD Stage4: چقدر پروتئین من باید

سه شنبه 7 خرداد 1392
ن : lafee

CKD Stage4: چقدر پروتئین من باید

 

CKD Stage4: چقدر پروتئین من باید

هنگامی که مردم در اوایل مبتلا به بیماری کلیوی تشخیص داده می شود، پزشک معمولا بیمار خود و یا او را توصیه به منظور محدود کردن مصرف پروتئین مواد غذایی، به دلیل خوردن موادغذایی حاوی پروتئین زیاد کار کلیه های آسیب دیده را افزایش می دهد. با این حال، زمانی که صدمه به کلیه ها توسعه به مراحل پیشرفته، از جمله مرحله CKD 4 و Stage5، محدودیت پروتئین نه تنها پایان، اما شاید همچنین نیاز به افزایش مصرف با توجه به شرایط شخصی.

یک چیز باید اشاره کرد که چه مقدار پروتئین شما باید به عنوان شرایط فردی متفاوت است. اگر شما نیاز به پاسخ دقیق شخصی، شما می توانید یک پیام را به kidneyask@hotmail.com ترک یا به طور مستقیم سرویس آنلاین با یکدیگر مشورت کنید. رایگان و امن است. شرایط پزشکی شما هرگز از وب سایت ما معرض شود.

CKD Stage4 و مصرف پروتئین

مصرف پروتئین محدود شده است برای بیماران مبتلا به مرحله CKD را از طریق مرحله IV پیشنهاد شده است. و مصرف پروتئین است که در مرحله IV محدود شده است، قبل از دیالیز برای بیمار لازم است.

در CKD stage4، پروتئین در رژیم غذایی پیشنهاد به عنوان کم 10٪، با این حال، شما به دکتر خود مشورت کنید پیشنهاد به عنوان این عدد را می توان با توجه به افراد مختلف تغییر. به نظر می رسد رژیم غذایی وگان انتخابی بهتر از رژیم غذایی به طور متوسط ​​شامل 10٪ ~ 12٪ پروتئین است که کمتر از یک دوم - 14٪ ~ 18٪.

بیماران مبتلا به مرحله CKD 4 پیشنهاد را به رژیم غذایی پروتئین بسیار محدود برای پروتئین اضافی در این مرحله به راحتی باعث حالت تهوع و استفراغ، بی اشتهایی، خارش، ضعف و غیره

برای قرار دادن به این دیدگاه: شما نه تنها نیاز به محدود کردن میزان مصرف پروتئین، اما همچنین کاهش نوع آن. پروتئین های گیاهی انتخابی بهتر برای مرحله CKD 4 است، زیرا می توان آن را با کمتر پروتئین تجمع زباله هضم. علاوه بر این، رژیم غذایی گیاهی کنترل سطح سدیم، پتاسیم و فسفر کمک می کند. اگر شما نیاز لیست پروتئین های گیاهی برای CKD Stage4 است، شما می توانید یک پیام را ترک کنند. و یا پزشک و یا متخصص تغذیه خود را چقدر پروتئین شما باید بپرسید. متخصص تغذیه شما می تواند به شما کمک کند یک برنامه غذایی که به شما کمک می کند تا مقدار مناسب از پروتئین دریافت کنید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: CKD ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.