چگونه به اجتناب از مرحله 4، مرحله CKD توسعه به پایان مرحله بیماری کلیوی

سه شنبه 7 خرداد 1392
ن : lafee

چگونه به اجتناب از مرحله 4، مرحله CKD توسعه به پایان مرحله بیماری کلیوی

 

چگونه به اجتناب از مرحله 4، مرحله CKD توسعه به پایان مرحله بیماری کلیوی

بیماری مزمن کلیوی (CKD) به مدت طولانی، وخامت پیشرونده عملکرد کلیوی است. در مرحله 4، GFR بین 15 و 29 است. بیشتر مردم در این مرحله پیشنهاد می شود برای دیالیز یا پیوند آماده زمانی که بیماری به مرحله 5 یا بیماری کلیوی مرحله نهایی توسعه. آیا هیچ راهی برای جلوگیری از ESRD وجود دارد؟

اگر شما به مرحله 4 بیماری مزمن کلیه، انجام همه چیز را به عنوان زیر به سرعت صدمه به کلیه ها و جلوگیری از پیشرفت آن.

1. کنترل فشار خون شما. این یکی از مهم ترین نکته است که شما می توانید انجام دهید برای محافظت از کلیه ها است. فشار خون توصیه می شود کمتر از 130 برای تعداد بالا و کمتر از 80 برای تعداد پایین است.

2. پیروی از یک رژیم غذایی درست. فعالیت بدنی منظم را دریافت کنید. شما می توانید به بالا 10 پیشنهادات رژیم غذایی برای مرحله 4 بیماری کلیوی مزمن "برای اطلاعات بیشتر در مورد غذاهای مراجعه کنید.

3. نگاهی به درمان برای حفظ عملکرد کلیه باقی مانده و سعی کنید به تدریج آن را بهبود بخشد، بنابراین CKD به مرحله 5 پیشرفت نمی کند.

در سرویس کلیه چین، ما به طور کلی درمان های گیاهی طبیعی به کاهش استاز خون اعمال می شود، و آنها را ترکیب تکنیک های تصفیه خون کامل برای از بین بردن سموم داخلی، در نتیجه فراهم کردن یک محیط مطلوب و جلوگیری از آسیب بیشتر کلیه. osmotherapy گیاهی خارج شده است در کمر طب سوزنی کلیه استفاده می شود برای تنظیم اختلالات داخلی و بازگرداندن عملکرد کلیه. همانطور که معلوم است، این درمان بسیاری از بیماران با مرحله 4، مرحله کمک به CKD جلوگیری از دیالیز و یا پیوند کلیه.

اگر شما هنوز هم هر گونه سوال در مورد چگونه برای جلوگیری از ESRD برای بیماران CKD مرحله 4، چت با خدمات آنلاین ما برای مشاوره رایگان و یا ما ایمیل در kidneyservice@hotmail.com.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: CKD ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.