فشار خون بالا 220/140، کراتینین 5.3، چگونه می توانم در

دو شنبه 6 خرداد 1392
ن : lafee

فشار خون بالا 220/140، کراتینین 5.3، چگونه می توانم در

فشار خون بالا 220/140، کراتینین 5.3، چگونه می توانم در

س: من با فشار خون بالا برای دهه هفته گذشته years.In، زندگی می کردند، من تا به حال فشار خون بسیار بالا 220/140 و 5.3.I سطح کراتینین بالا پس از یک رژیم غذایی سخت که توسط nephrologist.What پیشنهاد می توانید از من به انجام کراتینین بالا پایین؟ می تواند آسیب کلیه با داروهای معکوس؟

A: در مورد خود را، فشار خون بالا مقصر شده در کلیه شما است عروق خونی damage.The کوچک در کلیه ها می تواند خون را فیلتر و حذف مواد زائد از body.However است، اگر فشار خون بیش از حد بالا است، می تواند باعث فشار بیشتری بر روی عروق خونی با گذشت زمان، کلیه ها با شکست مواجه خواهد شد به کار به طور معمول، در نتیجه در سطوح بالایی از مواد زائد در خون.

کراتینین 5.3 به مراتب بالاتر از حد نرمال (0.6 ~ 1.3) پس از آن به معنای کلیه damage.To آسیب بسیار جدی کلیه آهسته، شما ابتدا باید فشار خون خود را تحت control.Generally نگه دارید، عوامل مهارکننده های ACE و ARB استفاده می شود برای کنترل فشار خون و همچنین آنها در حفاظت از فشار خون function.Controlling کلیه تحت 130/80mmHg می تواند آهسته کاهش عملکرد کلیوی قابل ملاحظه ای کمک موثر هستند.

کراتینین بالا 5.3 با توجه به آسیب های جدی کلیوی، هدف اساسی از درمان است برای معکوس کردن این خسارت و بهبود عملکرد کلیوی. چه داروها می توانند آسیب کلیه معکوس؟

برای بازگرداندن صدمه به کلیه ها، گام اول درمان است برای تمیز کردن خون با زباله برای ایجاد یک محیط مساعد برای بازگرداندن از اختلال تصفیه structure.Blood کلیه استفاده می شود برای پاک کردن خون از دست رفته و حذف سموم و مواد زائد در blood.Based وضعیت خاص بیمار، درمان های مختلف تصفیه خون استفاده می شود.

سپس داروهای گیاهی چینی ها استفاده شود. داروهای چینی تونیک بافت های کلیوی هستند و می توانند خود بازسازی بافت کلیه اختلال را تحریک کنند، در نتیجه بهبود عملکرد کلیوی. اگر کلیه ها می توانند بهتر کار کنند، کراتینین بالا 5.3 خواهد شد اساسا کاهش داد.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چگونه ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.