آیا دیالیز درمان نارسایی کلیه با کراتینین 5

دو شنبه 6 خرداد 1392
ن : lafee

آیا دیالیز درمان نارسایی کلیه با کراتینین 5

آیا دیالیز درمان نارسایی کلیه با کراتینین 5

دیالیز پیشنهاد شده است زمانی که کلیه ها شکست خورده است. آیا دیالیز درمان نارسایی کلیه با کراتینین 5؟

نارسایی کلیه و دیالیز

انواع ضایعات در خون وجود داشته و کلیه ها نیاز به فیلتر کردن آنها از خون در هر دقیقه وجود دارد. زمانی که کلیه ها شکست خورد، مواد زائد و مایعات بیش از حد در کلیه ساخت.

در شرایط نارسایی کلیه، بیش از 90 نوع از مواد زائد در خون وجود دارد. دیالیز مورد نیاز است برای آن به حذف بخشی از مواد سمی در خون کمک می کند.

سموم که دیالیز می تواند با برخورد ها چه هستند؟

حتی اگر بسیاری از بیماران مبتلا به نارسایی کلیه دیالیز را به طور مداوم، واقعیت این است که مقابله با دیالیز تنها بخش کمی از سموم. دیالیز تنها می تواند سموم اندازه کوچک، مانند کراتینین، اوره، آب بیش از حد و غیره را حذف

همانطور که برای اندازه متوسط ​​و بزرگ سموم اندازه نشان می دهد که آسیب بیشتری به سلامت شما، دیالیز را بدون اثر است. بدین ترتیب، آن است که علمی می گویند که دیالیز می تواند نارسایی کلیه را درمان نیست.

سطح کراتینین 5 واقعا سطح بالا است. محدوده نرمال از سطح کراتینین در ظرف 0.6 ~ 1.2mg/dL هستند. این نشان می دهد که سموم در خون عظیم هستند. در نتیجه، لازم است به آنها را پاک کردن است، نه تنها کراتینین، بلکه سموم دیگر، از در اسرع وقت.

چگونه به درمان نارسایی کلیه؟

در اکثر موارد، نارسایی کلیه، آسیب دائمی کلیه است. به عبارت دیگر، آن است که به سختی برای درمان نارسایی کلیه است. فقط در بخش کمی از موارد، نارسایی کلیه می توان درمان کرد.

درمان حق است که نزدیک به درمان نارسایی کلیه ها چه هستند؟

برای درمان نارسایی کلیه، دو مرحله برای انجام وجود دارد.

- حذف سموم مختلف در خون

- ترمیم بافت های آسیب دیده کلیه

تصفیه خون است پیشنهاد آن را با استفاده از تکنیک های مختلف برای حذف سموم اندازه های مختلف در خون. این شامل همودیالیز، hemoperfusion، hemofiltration، و CRRT، تبادل پلاسما، جذب ایمنی و غیره هر کدام از آنها طراحی شده است به حذف مواد زائد خاص در خون.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی یک درمان طبیعی توسعه یافته جدید که کمک می کند تا بهبود توانایی خود درمانی از سلول های آسیب دیده کلیه و افزایش توانایی فیلتر کردن کلیه ها آسیب دیده است.





نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: کراتینین ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.