چرا مردم احساس سرگیجه در حین دیالیز

دو شنبه 6 خرداد 1392
ن : lafee

چرا مردم احساس سرگیجه در حین دیالیز

 

چرا مردم احساس سرگیجه در حین دیالیز

دیالیز درمان مهم برای مردم با کلیه failure.It می تواند کمک به حذف مواد زائد و مایعات اضافی از بدن برای حفظ life.However بیمار است جایگزینی است، بیماران همچنین ممکن است تن complications.Why تجربه مردم احساس سرگیجه در طی دیالیز؟

سرگیجه طی دیالیز مربوط به عوامل مختلف است، به شرح زیر است:

فشار خون کم یا پایین

اگر فشار خون بیمار بیش از حد کم است، آنها ممکن است در طول دیالیز dialysis.If حذف مایع بیش از حد بدن در یک زمان احساس سرگیجه، آن است که به احتمال بسیار زیاد به علت کم خون pressure.Generally، بیماران باید دارو برای فشار خون بالا را ندارد فشار قبل از انجام دیالیز.

انسفالوپاتی دیالیز

سرگیجه در هنگام دیالیز ممکن است مربوط به encephalopathy.This است به دلیل دیالیز می تواند سموم را از خون به سرعت حذف در حالی که طول می کشد زمان به پاک کردن سموم در brain.This تفاوت شیب می تواند باعث ادم مغزی و یک سری از علائم انسفالوپاتی دیالیز شود.

کم خونی

کم خونی به طور معمول دیده می شود مردم با Failure.One کلیه از مهم ترین عملکرد کلیه است برای تولید رنین، هورمونی که می تواند مغز استخوان را تحریک به تولید cells.As قرمز خون سلول های قرمز خون در حمل اکسیژن کافی به سلولها در سراسر بدن، کم خونی می تواند به کاهش در نتیجه اکسیژن به مغز، در نتیجه سرگیجه در هنگام دیالیز.

فوق علل که چرا مردم احساس سرگیجه به در طول dialysis.If شما از ناراحتی رنج می برند، شما باید آن را با پزشک خود را تیک بزنید و پیدا کردن علت خاص ابتدا.

علاوه بر سرگیجه در طول دیالیز، بیماران نیز ممکن است عوارض زیر را تجربه می کنند.

گرفتگی عضلانی

گرفتگی عضلانی است که معمولا در طول دیالیز، معمولا در پایین پاها دیده می شود. تصور می شود که این به دلیل به عضلات در واکنش به از دست دادن مایع رخ می دهد که در طول دیالیز.

خارش پوست

بسیاری از بیماران تحت دیالیز ممکن است علائم خارش پوست را تجربه کنند. آن است که به علت تجمع پتاسیم به در body.So بیماران تحت دیالیز باید مصرف غذاهای سرشار از پتاسیم محدود است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: سرگیجه ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.