درمان طبیعی به کراتینین کمتر در نفریت لوپوس مرحله IV

دو شنبه 6 خرداد 1392
ن : lafee

درمان طبیعی به کراتینین کمتر در نفریت لوپوس مرحله IV

درمان طبیعی به کراتینین کمتر در نفریت لوپوس مرحله IV

حدود 30-50٪ از بیماران مبتلا به لوپوس التهاب در کلیه ها توسعه، به نام نفریت. برای بیماران مبتلا به نفریت لوپوس، سطح کراتینین سرم ممکن است در محدوده نرمال با وجود کاهش قابل توجه در عملکرد کلیه باقی می ماند. تاخیر در درمان کراتینین بالا ممکن است منجر به زخم و از دست دادن دائم عملکرد غیر قابل برگشت. بهترین درمان طبیعی برای کاهش کراتینین در نفریت لوپوس مرحله IV چیست؟

لوپوس یک پاسخ التهابی از کل بدن است. پاسخ التهابی تولید مقدار زیادی از کمپلکسهای ایمنی، که با fow خون در گردش است. به طور معمول، این کمپلکسهای ایمنی باید حل شود و یا از طریق کلیه مرخص. با این حال، این مجتمع سپرده در کلیه ها و منجر به تغییرات پاتولوژیک مختلف در کلیه.

لوپوس نفریت مرحله IV یک آسیب جدی به کلیه است. نزدیک به 50٪ از سلول های کلیه آسیب های درگیر و کراتینین مطرح می شود به عنوان یک نتیجه از کاهش شدید عملکرد کلیه است.

در این مرحله، بهترین کار این است که برای پیدا کردن یک درمان برای کاهش کراتینین بالا و اساسا به عنوان خوب به عنوان جلوگیری از پیشرفت از نفریت لوپوس مرحله چهارم به مرحله V.

در اینجا، پاک کردن آلودگی خون درمان است که به شدت توصیه می شود. قبل از درمان، معاینه فیزیکی سیستماتیک است که باید برای ایجاد طرح درمان خاص.

در سرویس کلیه چین، ما ایمونوتراپی اضافه به تنظیم اختلال ایمنی، osmotherapies های گیاهی برای کاهش این کمپلکسهای ایمنی سپرده، روش تصفیه خون به تمیز کردن این کمپلکسهای ایمنی در گردش خون، و همچنین به عنوان گیاه گرفته خوراکی برای محافظت و دوباره پر کردن کلیه ها.

امید مقدمه ارائه به شما یک ایده روشن تر در لوپوس نفریت مرحله IV و درمان طبیعی متناظر بالا کمک می کند. شما می توانید به ما ایمیل در kidneyservice@hotmail.com با شرایط بیماری های دقیق خود را، به طوری که کلیه کارشناسان ما می تواند به شما بهترین طرح درمان ارائه دهد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: لوپوس ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.