برنامه رژیم غذایی طبیعی برای بیماری کلیه پلی کیستیک

دو شنبه 6 خرداد 1392
ن : lafee

برنامه رژیم غذایی طبیعی برای بیماری کلیه پلی کیستیک

 

 
بیماری کلیه پلی کیستیک می تواند بهتر با کمک از برنامه رژیم غذایی طبیعی اداره می شود. در اینجا پیشنهادات رژیم غذایی پیشنهاد شده برای شما است.
 
● محدود کردن مصرف گوشت روزانه است. مقدار زیادی از کراتینین تولید شده است زمانی که گوشت ها در بدن ما مصرف، پس هنگامی که ما از قبل از خوردن گوشت یا کمتر، مقدار کراتینین تولید شده توسط بدن ما کمتر خواهد بود به [وسیله] آن. بنابراین، ما می توانیم سطح کراتینین بالا را از طریق کاهش مصرف گوشت روزانه اگر ما بیماری کلیه پلی کیستیک رنج می برند را کاهش می دهد.
 
● کاهش فعالیت های فیزیکی. گوشت خورده شده توسط ما در رژیم غذایی ما تنها منبع کراتینین نیست. کراتینین تولید شده است و همچنین هنگامی که ما انجام فعالیت های شدید جسمی، و دلیل این است که متابولیسم عضله ما همچنین می توانید کراتینین تولید شده است. از این رو، به کاهش سطح کراتینین بالا ناشی از بیماری کلیه پلی کیستیک، ما می توانیم فعالیت های فیزیکی ما را کاهش دهد.
 
● اجتناب از مکمل های کراتین. اگر ما در حال مصرف مکمل کراتین، ما نیاز به کاهش دوز آن را تا زمانی که ما می توانیم آن را دور کاملا دهد. از طریق تهیه کراتین اضافی، مقدار کراتینین را می توان با آن افزایش یافته است. بنابراین، اگر ما می خواهیم برای کنترل سطح کراتینین بالا در بیماری کلیه پلی کیستیک، لازم است برای ما برای جلوگیری از مکمل های کراتین است.
 
● اجتناب از غذاهایی که می تواند پیشرفت بیماری کلیه پلی کیستیک شود. ما می دانیم کراتینین در خون را افزایش می دهد، فقط به این خاطر است که کلیه ما در دفع کراتینین بیش از حد شکست خورده است. در این مورد، اگر خسارت های کلیه بدتر، بیشتر و انبوهی کراتینین در خون، که منجر به سطح کراتینین بالاتر. بنابراین، ما باید جلوگیری از این مواد غذایی در زندگی روزمره ما.
 
این روش معمول و لازم برای کنترل کراتینین بالا در بیماری کلیه پلی کیستیک و از طریق این روش، سطح کراتینین بالا می تواند به کاهش کمی. با این حال، در حالی که ما به دنبال اقدامات برای کنترل سطح کراتینین بالا، ما باید بدانند که کاهش سطح کراتینین بالا باید هدف نهایی ما نیست. ما سطح کراتینین را کاهش فقط به خاطر اینکه ما می خواهیم برای جلوگیری از خسارت بیشتر کلیه و یا جلوگیری از دیالیز و پیوند کلیه. سطح کراتینین بالا است توسط بیماری کلیه پلی کیستیک ایجاد می شود، بنابراین تنها زمانی که ما درمان بیماری کلیه پلی کیستیک اساسا، می تواند دیالیز یا پیوند کلیه effectively.Any کمک اجتناب شود، شما می توانید به kidneyask@hotmail.com ایمیل


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.