باید دیالیز انتخاب من به کاهش کراتینین 7.1

دو شنبه 6 خرداد 1392
ن : lafee

باید دیالیز انتخاب من به کاهش کراتینین 7.1

 

باید دیالیز انتخاب من به کاهش کراتینین 7.1

"هنگامی که سطح کراتینین من به 7.1 افزایش می یابد، باید دیالیز را انتخاب کنم؟ پزشک من قبلا به من دیالیز توصیه می شود، اما من واقعا نمی خواهم آن را تجربه. در اینجا من می خواهم بدانم که تنها انتخاب من است؟ "

کراتینین 7.1 بسیار بالاتر از سطح طبیعی کراتینین است، آن را می گوید و این وضعیت در حال حاضر در اواخر مرحله از مرحله 4 بیماری مزمن کلیه. شاید برخی از بیماران مبتلا به این مرحله CKD در حال حاضر آغاز شده دیالیز.

با توجه به نیاز به درمان دیالیز و سطح کراتینین است، هیچ ارتباط مستقیمی بین آنها وجود دارد. اگر مردم در برخی از شرایط خاصی هستند، آنها باید یا بهتر است دیالیز آغاز خواهد شد. اگر شما می خواهید به دانستن بیشتر، در اینجا برخی از پیشنهادات حرفه ای در چه سطح کراتینین نیاز به دیالیز را به عنوان مرجع خود.

اگر افراد مبتلا به کراتینین 7.1 برخی از نشانه های آشکار و یا عوارض ندارد، و آنها هنوز هم برخی از خروجی ادرار خاص، دیالیز ممکن است به تعویق افتاد. عملکرد و آسیب شدید کلیوی کلیه فقیر ارائه فرصتی برای نیاز به دیالیز است. پس از آن آسان است برای ما درک کنند که اگر عملکرد کلیه را می توان افزایش یافته است، دیالیز می تواند اجتناب شود. سطح کراتینین بالا می تواند به بازگشت به سطح نرمال زمانی که کلیه ها می تواند به طور معمول دوباره کار می کنند.

پزشکی Osmotherapy میکرو چینی درمان طبیعی است که کمک می کند تا بیماران مبتلا به بیماری صدمه به کلیه ها کلیه تعمیر و بهبود عملکرد کلیه است. و آن است که توسط بیماران مبتلا به بیماری کلیوی بیشتر و بیشتر خارجی در سراسر جهان است، که واقعا چیز خوبی شناخته شده است. برخی از بیماران خارجی می گویند آن است که واقعا بهتر است به دروغ در تخت را به این ماساژ درمانی مانند از رفتن به مرکز دیالیز به دیالیز.

با این حال، اگر افراد مبتلا به کراتینین 7.1 در حال تجربه برخی از علائم و عوارض آشکار، آنها برای شروع دیالیز توصیه می شود. است اما به این معنا نیست دیالیز باید برای مدت زمان طولانی انجام می شود، به هر حال، آن است که قادر به درمان هر نوع بیماری کلیوی.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: کراتینین ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.