ESRD: آیا می توانم دیالیز متوقف شود پس از آغاز شده

دو شنبه 6 خرداد 1392
ن : lafee

ESRD: آیا می توانم دیالیز متوقف شود پس از آغاز شده

ESRD: آیا می توانم دیالیز متوقف شود پس از آغاز شده

آیا می توانم دیالیز متوقف شود یک بار برای افراد مبتلا به نارسایی مزمن کلیه (ESRD) آغاز شده است؟ این یک حقیقت است که دیالیز می تواند به بیماران مبتلا به بیماری کلیوی کمک است، اما آن را نیز یک واقعیت است که دیالیز می تواند هر گونه بیماری کلیوی را درمان نمی کند. به عنوان یک بیمار مبتلا به ESRD که در دیالیز، اگر شما می خواهم برای خلاص شدن از شر دیالیز، سپس اطلاعات به شرح زیر است انتظار می رود به شما مفید باشند.

در بسیاری از کشورها، هنگامی که وضعیت توسعه در ESRD، آخرین مرحله از بیماری کلیوی، بیماران خواهد شد توصیه می شود دیالیز یا پیوند کلیه. برخی از بیماران آن را به اشتباه که دیالیز باید آغاز شود که سطح کراتینین بالا خود را برای رسیدن به یک درجه خاص. دکتر کلیه بیماران مبتلا به بیماری دیالیز با توجه به سطح کراتینین خالص توصیه نیست. در اینجا پیشنهادات حرفه ای در چه سطح کراتینین نیاز به دیالیز را به عنوان مرجع خود.

کارشناسان چینی می گویند دیالیز باید به طور موقت استفاده می شود که به آن نیاز است. با این حال، حقیقت این است که بسیاری از بیماران مبتلا به ESRD در حال حاضر در دیالیز برای مدت طولانی حتی برای سال های بسیاری شده است،. کارشناسان می گویند دیالیز تنها تا حدودی می تواند جایگزین عملکرد کلیه ها، اگر کلیه های آسیب دیده را می توان ذخیره، بیماران دیالیزی کاهش برون ده ادرار، که نشان می دهد از دست دادن ادامه عملکرد کلیه را متوجه خواهید شد. هنگامی که تقریبا همه از عملکرد کلیه از دست داده است، پیوند کلیه، آخرین انتخاب می شود.

اگر بیماران دیالیزی هنوز هم برخی از خروجی ادرار خاص، که بدان معنی است هنوز هم وجود دارد جریان خون می رود از طریق کلیه، دیالیز است به احتمال زیاد متوقف شود. میکرو چینی Osmotherapy پزشکی است که توسط بیماران مبتلا به بیماری کلیوی بیشتر و بیشتر در سراسر جهان شناخته شده است. ما را از آن درمان طبیعی به عنوان آن را در داروهای گیاهی چینی که از طبیعت آمده است تماس بگیرید، و از آن خارج شده است استفاده می شود، که جلوگیری از آسیب به دستگاه گوارش است. این درمان با هدف صرفه جویی در کلیه ها با تعمیر آسیب کلیه و دوره نقاهت عملکرد کلیه، است. اگر عملکرد کلیه را می توان به حدود 20 بازیافت، فرکانس دیالیز می شد به تدریج کاهش می یابد. و ما امیدواریم که شما یکی از خوش شانس هستند. ما خواهد شد در اینجا برخورد با هر گونه ابهامات خود را.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: ESRD,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.