امید به زندگی با FSGS و GFR 32

دو شنبه 6 خرداد 1392
ن : lafee

امید به زندگی با FSGS و GFR 32

 

امید به زندگی با FSGS و GFR 32

امید به زندگی با FSGS چه خبر؟ این به عوامل زیادی بستگی دارد. عملکرد کلیه یک عنصر اصلی است که امید به زندگی تاثیر می گذارد مبتلا به بیماری کلیوی است. چه مدت می تواند به یک بیمار مبتلا به FSGS با GFR 32 زندگی می کنند؟

امید به زندگی با FSGS و GFR 32

فقط شما من تشخیص شما از بیماری کلیوی و GFR است به منظور برآورد امید به زندگی بالقوه خود را به اندازه کافی نیست. گوش کن، من قادر هستم به شما وضعیت خود را بدون آزمایشگاه های به روز رسانی را بگویید. اگر شما گزارش پزشکی خود را در دست و یا جزئیات بیشتری توضیح در مورد وضعیت پزشکی خود را، شما می توانید آنها را به من kidneyask@hotmail.com ایمیل و یا شما فقط می توانید با خدمات آنلاین ما به طور مستقیم صحبت کنید. با این حال، شما می توانید عوامل مشترک که امید به زندگی و پیشنهادات طولانی طول عمر FSGS را تحت تاثیر قرار پیدا کنید.

عوامل مرتبط با امید به زندگی در FSGS

بسیاری از عوامل را می توان در این موضوع نقش دارند. در اینجا برخی از عناصر را برای اطلاعات شما.

- به طور کلی شرایط سالم

- عملکرد کلیه (GFR 32 به معنای عملکرد کلیه خود را در حدود 30٪ است که نشان می دهد بیماری مزمن کلیه stage4 - کاهش عملکرد کلیه پیشرفته)

- عادات زندگی

- مدیریت احساسات

چگونه به طولانی تر کردن طول عمر؟

- بهبود وضعیت کلی سالم است. این امر مستلزم بیماران با پزشک خود صحبت و پیشگیری یا کنترل عوارض، مانند دیابت، فشار خون بالا، مشکلات قلبی و غیره، که ممکن است خطر ابتلا به کوتاه امید به زندگی را افزایش می دهد. بسیاری از بیماران مبتلا به FSGS عوارض درگذشت، نه خود بیماری کلیوی.

- درمان مناسب را انتخاب کنید. درمان های بسیاری برای FSGS وجود دارد، با این حال، اگر شما قادر به پیدا کردن یک درمان مناسب در زمان، شما ممکن است بهترین زمان و شانس صدمه به کلیه ها خود را به معکوس از دست. درمان هایی که می تواند کمک به ترمیم بافت های آسیب دیده کلیه وجود ندارد، مانند Osmotherapy طب میکرو چینی و ایمونوتراپی و غیره

- زندگی سالم کمک می کند تا به کاهش خطر ابتلا به بدتر شدن صدمه به کلیه ها، که می تواند کمک به طولانی شدن زمان امید به زندگی. نگاهی به یک رژیم غذایی خاص، اجتناب از سیگار و الکل. علاوه بر این، آموزش خود و توسعه یک قلب قوی و مدیریت احساسات خود را.

تا زمانی که پزشک از شرایط پزشکی خود را می داند، می تواند شما را او می دهد برآورد چه مدت شما می تواند زندگی می کنند. اگر شما می خواهید برآورد طول عمر با FSGS، شما می توانید پیام زیر را ترک کرده و انتظار برای دریافت یک پاسخ ظرف 48 ساعت.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: FSGS ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.