کراتینین بالا راهنمایی رژیم غذایی شما باید بدانید

دو شنبه 6 خرداد 1392
ن : lafee

کراتینین بالا راهنمایی رژیم غذایی شما باید بدانید

 

کراتینین بالا راهنمایی رژیم غذایی شما باید بدانید

کراتینین بالا راهنمایی رژیم غذایی چه هستند؟ در بسیاری از کشورها، هیچ گزینه درمانی دیگر برای سطح کراتینین بالا به جز داروهای غربی، رژیم غذایی و دیالیز وجود دارد. و به نظر می رسد که یک رژیم غذایی مناسب یک موضوع ابدی برای افراد مبتلا به کراتینین بالا است.

بسیاری از عوامل هستند به احتمال زیاد به علت سطح کراتینین بالا، مانند سنگ کلیه، عفونت های دستگاه ادراری، بالا و دوزهای طولانی مدت از آنتی بیوتیک ها، بیش از مصرف گوشت قرمز و به همین ترتیب. قبل از اینکه پزشکان می توانید به مرتب کردن و یا پایین سطح کراتینین بالا تلاش، مهم است که برای اولین بار دریابید که چه چیزی باعث می شود که افزایش.

اگر سطح کراتینین بالا خود را بر اساس بیماری کلیوی ایجاد می شود، اجتناب از مصرف کافئین، محصولات لبنی، غذاهای شیرین، گوشت قرمز، غذاهای فراوری شده، مشروبات الکلی و غذاهای چرب دیگر، که اجازه می دهد تا کلیه خود را به کار موثر تر است. برخی از راهنمایی رژیم غذایی کراتینین بالا شما باید بدانید وجود دارد:

● یک قاشق چای خوری آب ریحان تازه برگ همراه با یک قاشق عسل می تواند کمک به پاک کردن معده خود را از سموم، اجازه می دهد بدن خود را به سالم.

● آب آلوئه ورا می تواند کمک به تنظیم فشار خون و نیز ممکن است در حفظ سطح قند خون کمک کند.

● دارچین مخلوط در آب یا گراز بهار پودر علف هرز مخلوط با آب نیز می تواند کمک به بهبود عملکرد کلیه و کراتینین بالا کمتر است.

● مطمئن شوید که شما خرید غذاهایی که در glycemicindex به پایین هستند. اجتناب از غذاهای فراوری شده و به همان اندازه به عنوان احتمالا شما می توانید.

● بنوشید مقدار زیادی مایعات، به ویژه آب.

برخی از تغییرات در بالا راهنمایی رژیم غذایی کراتینین زمانی که بیماری کلیه بیماران دیالیزی تجربه وجود داشته باشد. شما می توانید به ما بگویید بیشتر در مورد شرایط خود را، مانند سطح کراتینین، بیماری های اولیه خود را، و غیره اگر شما هنوز هم می خواهم به دانستن بیشتر در مورد راهنمایی رژیم غذایی کراتینین بالا و یا برخی از درمان طبیعی برای کاهش کراتینین بالا در کشورهای دیگر، شما در حال استقبال به ما را ترک پیام.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: غذایی ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.