آیا دیالیز تاثیر باروری مردان

یک شنبه 5 خرداد 1392
ن : lafee

آیا دیالیز تاثیر باروری مردان

آیا دیالیز تاثیر باروری مردان

س: شوهر من تا به حال پیوند کلیه 15 سال و در حال حاضر او به دیالیز به مدت یک سال بوده است. ما دوست داریم که به یک کودک است. اما ممکن است برای او به پدر یک پیوند کلیه نظرات child.Some می تواند باروری مردان تاثیر می گذارد. برخی می گویند مردم در دیالیز می تواند یک کودک را ندارد. لطفا می تواند به شما روشن.

A: به طور کلی، پس از پیوند کلیه، باروری مردان می تواند را بر می گرداند، بنابراین شما و شریک زندگی تان می توانید baby.However را داشته باشند، یک سوال در مورد طول دیالیز از قبل احساس transplant.Some که یک بار در دوره خاصی از ناباروری با عبور وجود دارد یک بیمار دیالیز ناباروری می شود permanent.So بیمار ممکن است پس از پیوند کلیه از ناباروری رنج می برند. چه مدت زمانی است که دیالیز را منجر به ناباروری دائمی در مردان شناخته شده است نشده است. با این حال، بسیاری از مردان می توانند بچه ها پدر با موفقیت پس از transplant.If رد کلیه اتفاق می افتد، آن را به فرصت تبدیل شدن به یک پدر محروم.

با توجه به باروری مرد وجود داشته است، به مورد اثبات از دیالیز مرد موجد یک کودک نبوده است. همانطور که دیالیز است یک جایگزین مناسب برای عملکرد طبیعی کلیه، برخی از سموم و مواد زائد هنوز هم می تواند در body.So باقی می ماند این مواد مضر ممکن است باروری شریک زندگی تان تاثیر می گذارد.

با این حال، در صورتی که عملکرد کلیه باقی مانده به اندازه کافی وجود دارد، شما و شریک زندگی شما هنوز هم می توانید یک نوزاد داشته باشد. با این حال، برخی از نقص نوزاد باید در نظر گرفته شود.

همان است درست نیست به با زنان females.Some در دیالیز توانند حامله شوند اما آنها به ندرت قادر به حمل بارداری به دلایل term.The چند و بسیار پیچیده هستند.

خبر خوب این است که اگر شریک زندگی تان می توانید یکی دیگر از پیوند موفق کلیه و یا بهبود عملکرد کلیوی خود، شما قادر خواهید بود به conceive.To به بهبود عملکرد کلیه خود را، هدف درمان کلیدی است برای بازگرداندن اختلال کلیه خود را structure.Micro چینی Osmotherapy پزشکی یک گزینه درمانی مناسب برای افرادی که در دیالیز است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این درمان، لطفا ما در خط مشورت کنید.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: مردان ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.