چه عواملی باعث التهاب در نارسایی کلیه و مدیریت آن

یک شنبه 5 خرداد 1392
ن : lafee

چه عواملی باعث التهاب در نارسایی کلیه و مدیریت آن

 

چه عواملی باعث التهاب در نارسایی کلیه و مدیریت آن

التهاب دفاع ایمنی است که با هدف نگه داشتن بدن شما سالم است. افراد مبتلا به نارسایی کلیه می تواند التهاب مزمن شکایت، با توجه به صدمه به کلیه های خود ایمنی آن است.

چه عواملی باعث التهاب در نارسایی کلیه؟

التهاب پاسخ ایمنی است که زمانی اتفاق می افتد که سلول های سفید خون بدن و سیستم ایمنی بدن برای مبارزه با مواد شیمیایی کار می کنند برای محافظت از آن را از عفونی و مواد خارجی، از قبیل ویروس یا باکتری و غیره است

با این حال، در بیماران مبتلا به اختلال خود ایمنی، overacts التهاب است که باعث آسیب به بافت ها و ارگان ¬ ها طبیعی. بیش از 95٪ از نارسایی کلیه است به آسیب های خود ایمنی مربوط می شود. به عبارت دیگر، بسیاری از موارد نارسایی کلیه، اختلال سیستم ایمنی بدن اساسی سربار.

این نیز به همین دلیل بیماران مبتلا به نارسایی کلیه به راحتی توسط سرما، عفونت و غیره، از دیگران که کلیه سالم را تحت تاثیر قرار. علاوه بر این، صدمه به کلیه ها خودایمنی، که باعث صدمه به کلیه ها پس از یک سرماخوردگی خفیف یا عفونت در بیماران مبتلا به نارسایی کلیه بدتر است.

مدیریت و درمان التهاب را در نارسایی کلیه

با توجه به اختلال سیستم ایمنی بدن و التهاب مزمن در افراد مبتلا به نارسایی کلیه، immunotherpay پیشنهاد شده است.

ایمونوتراپی biotherapy است که برای بیماری های مختلف کلیوی ناشی از اختلال سیستم ایمنی طراحی شده است. این به بازسازی سیستم ایمنی بدن کمک می کند و با استفاده از سیستم ایمنی بدن برای مبارزه با خسارت های کلیه.

هنگامی که سیستم ایمنی بدن را می توان تجدید، التهاب مزمن خواهد شد و خود به خود اداره می شود. علاوه بر این، آن را از آسیب بیشتر کلیه را متوقف کند.

پس علت اساسی کنترل، درمان نارسایی کلیه راحت تر از قبل است. تنها دو جنبه شما باید انجام دهید:

- حذف سموم و مواد التهابی در خون

- ترمیم بافت های آسیب دیده کلیه

تصفیه خون شامل تکنیک های مختلف برای فیلتر کردن محصولات مختلف اندازه زباله در خون است. پزشکی Osmotherapy میکرو چینی کمک می کند تا بهبود توانایی فیلتر کردن کلیه ها و بهبود عملکرد کلیه.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: مدیریت ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.