چرا FSGS عود در بیماران پیوند کلیه

یک شنبه 5 خرداد 1392
ن : lafee

چرا FSGS عود در بیماران پیوند کلیه

چرا FSGS عود در بیماران پیوند کلیه

بسیاری از افراد مبتلا به FSGS خواهد شد در نهایت به نارسایی کلیه ایجاد می شود. پیوند کلیه یک گزینه برای درمان این بیماران است. متاسفانه، در حدود 20-50٪ از موارد، FSGS در پیوند کلیه، عود خواهد کرد. چرا؟

FSGS یک نوع از اختلال سیستم ایمنی بدن، که به معنی بدن انسان تولید مقدار زیادی از کمپلکسهای ایمنی در صورتی که ایمنی کم یا اختلال سیستم ایمنی بدن است. سپس کمپلکسهای ایمنی در گردش خون و در نهایت بسیاری از آنها سپرده در کلیه. این سپرده التهاب کلیه ها می شود، که منجر به صدمه به کلیه ها می شود.

برای افراد با پیوند کلیه، هر چند آنها کلیه تغییر دهید، اما سیستم ایمنی بدن آنها هنوز هم دچار کمبود است، هنوز کمپلکسهای ایمنی در کلیه ها وجود دارد و در نتیجه تاثیر بر کلیه ها. که به همین دلیل FSGS عود در پیوند کلیه است.

پس از پیدا کردن علل عود FSGS در پیوند کلیه، ما می توانیم درمان برای صرفه جویی در پیوند کلیه و جلوگیری از دیالیز و یا پیوند دوباره.

چه کمک به درمان رسیدن به به تمیز کردن depositions های ایمنی پیچیده در کلیه ها، بهبود عملکرد کلیه، و افزایش ایمنی به طور کلی.

برنامه درمانی خاص و بر اساس تشخیص دقیق از وضعیت بیماری بیمار ساخته شده است. بنابراین اگر شما می خواهم به دانستن جزئیات بیشتر در مورد درمان، شما می توانید وضعیت خود را در جزئیات توسط ایمیل به kidneyservice@hotmail.com ارسال. کلیه کارشناسان ما به بیماری خود را تجزیه و تحلیل و پیشنهاد در مورد بهترین برنامه درمانی ارائه شما به زودی در کمتر از 24 ساعت است. با تشکر برای وقت خود را!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: FSGS ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.