چگونه برای کاهش فرکانس دیالیز مبتلا به نفروپاتی IgA

یک شنبه 5 خرداد 1392
ن : lafee

چگونه برای کاهش فرکانس دیالیز مبتلا به نفروپاتی IgA

 

چگونه برای کاهش فرکانس دیالیز مبتلا به نفروپاتی IgA

اگر صدمه به کلیه نفروپاتی IgA بدتر می شود، نارسایی مزمن کلیه ممکن است راه. در این موارد، دیالیز برای بیمار لازم است برای کمک به حذف مایعات اضافی و زاید را از بدن است. چرخه به طور کلی در حدود 4 ساعت به پایان رسید، 3 بار در هفته. چگونه برای کاهش تعداد دفعات دیالیز کلیه است؟

دیالیز یک درمان نیست و آن را با شکست مواجه برای جلوگیری از بدتر شدن عملکرد کلیوی. چه بیشتر، عوارض مرتبط با روش از جمله از دست دادن آب بدن، عدم تعادل الکترولیتی، خونریزی یا لخته شدن خون در نقطه که در آن کاتتر در بدن، بی خوابی، تشنج، و غیره قرار داده شده اگر این است که بدون درمان رها شود وجود دارد، ممکن است باعث حرکت محدود شده است و حتی مرگ شود.

مطالعه نشان می دهد که نرخ بقا در دیالیز نزدیک به 80٪ از طریق یک سال، 64٪ از طریق 2-3 سال، 33 درصد پس از 5 سال، و 10٪ از طریق 10 سال. واقعیت دیگر این است که از 20٪ از بیماران دیالیزی که در سال اول جان خود را از دست می دهند، 50 درصد رژیم غذایی در سه ماه اول است.

بر اساس تجزیه و تحلیل آگهی در دیالیز، عاقلانه است برای نفروپاتی IgA و بیماران مبتلا به نارسایی کلیه به پیدا کردن درمان های جایگزین به کاهش فرکانس و یا حتی از روش خلاص شدن از شر. به این ترتیب، آنها می توانند بهبود کیفیت بسیاری از زندگی و امید به زندگی طولانی مدت زندگی می کنند.

در خدمت کلیه چین، ما اتخاذ درمان گیاهی چینی برای محافظت از عملکرد کلیه باقی مانده و جلوگیری از کاهش آن است. برای سلول ها و مسائل مربوط به کلیه ها آسیب دیده، این درمان ارائه یک محیط داخلی خوب به واحدهای آسیب دیده کلیه تعمیر. هنگامی که عملکرد کلیه خود را به تدریج بهبود یافته است، فرکانس خود را از دیالیز می تواند کاهش می یابد. نفروپاتی IgA در بیماران دیالیزی می توانید به این مقاله مراجعه کنید "درمان گیاهی کمک به بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی دیالیز اجتناب از" برای درک بهتر. هر گونه سوال، احساس به ما ایمیل kidneyservice@hotmail.com. شما به پاسخ سریع به زودی دریافت کنید!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: نفروپاتی ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.