پروتئین های مداوم در ادرار - یک علامت اولیه از بیماری های کلیوی

یک شنبه 5 خرداد 1392
ن : lafee

پروتئین های مداوم در ادرار - یک علامت اولیه از بیماری های کلیوی

 

پروتئین های مداوم در ادرار - یک علامت اولیه از بیماری های کلیوی

مقدار بسیار کمی پروتئین در ادرار ممکن است رایج از زمان به زمان، با این حال یک مقدار بزرگتر از پروتئین یا پروتئین مداوم در ادرار می تواند جز علائم زودرس بیماری کلیه است.

پروتئین در ادرار و بیماری کلیه

پروتئین در ادرار، همچنین ممکن است آلبومینوری یا پروتئینوری نامیده می شود. کلیه ها کار می کنند برای حذف آب بیش از حد، مواد زائد از خون و ادرار، و همچنین جلوگیری از مواد مفید است که بدن شما نیاز به از دست دادن خون است.

مداوم پروتئین در ادرار و یا سوار بزرگتر از پروتئین در ادرار زمانی اتفاق می افتد که کلیه های خود را از طریق پروتئین ها عبور کرده و اجازه دهید آنها را به ادرار نشت می باشد.

معمولا، اگر پروتئین در ادرار می تواند به خوبی کنترل نمی شود، از دست دادن پروتئین مداوم منجر به آسیب مداوم کلیه و حتی مبتلا به نارسایی کلیه پایان در نهایت. با گذشت زمان، بیماران ممکن است با دیالیز و یا پیوند کلیه پیشنهاد شده است.

چگونه به کنترل پروتئینوری مداوم؟

در مرحله اول، شما باید برای پیدا کردن اینکه آیا پروتئین مداوم خود را در ادرار است آسیب کلیه ایجاد می شود. چگونه شما می دانید اگر شما پروتئینوری ناشی از بیماری کلیوی؟

- تست ادرار نواری می گوید پزشک خود اگر پروتئین در ادرار وجود دارد.

- آزمون UACR دکتر شما می گوید که چقدر آلبومین در ادرار است.

هر دوی آنها ممکن است به اندازه کافی برای پزشک خود را برای پیدا کردن علت پروتئین در ادرار. اگر آنها به اندازه کافی نیست، آخرین تست شده به نام ادرار الکتروفورز پروتئین خواهد شد پیشنهاد، که طول می کشد بدون درد و بسیار امن است.

ثانیا، درمان برای پروتئینوری مداوم را باید در میزان صدمه ای به کلیه هدف. طب گیاهی چینی توصیه می شود برای آن کمک می کند تا به ترمیم بافت کلیه آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه است.

زمانی که کلیه ها را می توان تجدید، آنها کار خواهد کرد برای حفظ پروتئین در خون و جلوگیری مداوم پروتئین در ادرار. با این حال، هر فرد نیاز به یک فرمول گیاهی منحصر به فرد با توجه به شرایط پزشکی افراد. هر گونه کمک در مورد فرمول های گیاهی؟ شما می توانید یک پیام زیر ایمیل به kidneyask@hotmail.com را ترک کنید و یا


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: بیماری ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.