هیچ نشانه ای ندارند اما سطح کراتینین بالا

یک شنبه 5 خرداد 1392
ن : lafee

هیچ نشانه ای ندارند اما سطح کراتینین بالا

 

هیچ نشانه ای ندارند اما سطح کراتینین بالا

به طور کلی، اگر ما را ترک کردن عوامل دیگر، سطح کراتینین بالا می تواند ما را به صدمه به کلیه ها شدید و اختلال عملکرد کلیه را بگویید. در حالی که برخی از افراد با سطح کراتینین بالا ممکن است علائم آشکار وجود نداشته باشد، در اینجا ما در مورد این موضوع صحبت کنید.

اگر شما می خواهید برای به اشتراک گذاشتن وضعیت خود را با کارشناسان آنلاین، شما می توانید می گویند "خوش آمدید" را در جعبه سرویس برای شروع گفتگو است. آن است که یک ربات نیست و سرویس رایگان است.

از آنجا که کلیه ها ما توانایی جبرانی بسیار قوی است و افراد دارای کیفیت های مختلف فیزیکی، ممکن است برای برخی از افراد مبتلا به کراتینین بالا علائم آشکار ندارد. اجازه دهید یک مثال ساده. دو نفر که سرد داشته اند، به دلیل تفاوت در شدت بیماری و در کیفیت فیزیکی وجود دارد، یکی ممکن است هیچ علائم دیگری به جز انسداد بینی داشته باشند، یکی دیگر ممکن است یک سری از علائم سرماخوردگی مانند تب، سرفه در حال حاضر، در حال اجرا بینی، ضعف، از دست دادن اشتها، و غیره همچنین برخی از موارد سرد را می توان به طور طبیعی درمان، در حالی که برخی از نیاز طولانی مدت مصرف دارو و استراحت. اما واقعیت این است که هر دو از آنها بیمار می شوند، و اگر بدون درمان رها شود، این شرایط به احتمال زیاد برای تبدیل شدن به شدید تر و باعث انواع دیگری از بیماری ها.

حتی اگر هیچ علامت آشکاری وجود دارد، افراد مبتلا به کراتینین بالا باید بدانید که سطح کراتینین افزایش خواهد یافت تا زمانی که حدود 40-50٪ از عملکرد کلیه از دست داده است. کارشناسان توصیه می کنند افراد با سطح کراتینین بالا، اما هیچ علائم را برای بررسی اسید اوریک، BUN، وضعیت الکترولیت، بیماری کم خونی، و غیره برای دیدن که چقدر عملکرد کلیه باقی مانده است.

بدون شک، اگر صدمه به کلیه ها نمی تواند تعمیر شود، هر دو عملکرد کلیه نمی تواند بازیافت، سطح کراتینین تبدیل خواهد شد و بالاتر، منجر به ظهور یک سری علائم.

شما می توانید به ما بگویید بیشتر در مورد شرایط خود را توسط یک پیام ترک ما، اعمال ما می تواند به شما گزینه های درمان طبیعی برای سطح کراتینین بالا ارائه می کنند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: کراتینین ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.